گزارش و تحلیل

وضعیت بازار پس از استعفای ژائو: بازیابی قیمت بیت کوین، BNB و بالارفتن شانس تأیید ETFهای نقدی از نگاه تحلیلگران

 وضعیت بازار پس از استعفای ژائو

ماجراهای اخیر مرتبط با بایننس و اعتراف مدیرعامل سابق به ارتکاب جرایم و توافق برای پرداخت جریمه به آژانس‌های آمریکایی، باعث شوک‌هایی در بازار ارزهای دیجیتال شده است و در نتیجه قیمت Binance Coin (BNB) و بیت‌کوین نیز کاهش یافته است. این نوسانات معمول در بازارهای مالی هستند و ممکن است پیش بینی‌ها و تحلیل‌های کارشناسان را تحت تأثیر قرار دهد.

در حال حاضر، بیت‌کوین با قیمت ۳۶٬۵۳۰ دلار معامله می‌شود، که نسبت به قیمت ۳۵٬۷۰۰ دلاری از شب گذشته به تازگی کاهش یافته است. همچنین، توکن Binance Coin (BNB) نیز با حدود ۲۳۷ دلار در حوالی قیمتی متغیر است و از کف ۲۲۳ دلاری شب گذشته به حدودی بازیابی شده است. تغییرات ۲۴ ساعته هر دو ارز دیجیتال همچنان منفی بوده و کاهش ۲.۳۰درصدی برای بیت‌کوین و ۸.۸درصدی برای BNB اعلام شده است.

این نوسانات بخشی از فعالیت های معمول در بازار ارزهای دیجیتال هستند و تأثیر گذاری در تصمیمات سرمایه گذاران مختلف و تحلیل‌های اقتصادی داشته باشد.

همچنین بخوانید: چرا ژائو استعفا داد و آینده بایننس چه خواهد شد؟

وضعیت بازار پس از استعفای ژائو: بازیابی قیمت بیت کوین، BNB و بالارفتن شانس تأیید ETFهای نقدی از نگاه تحلیلگران
نمودار یک‌ساعته قیمت بیت کوین (BTC/USDT).
وضعیت بازار پس از استعفای ژائو: بازیابی قیمت بیت کوین، BNB و بالارفتن شانس تأیید ETFهای نقدی از نگاه تحلیلگران
نمودار یک‌ساعته قیمت بایننس کوین (BNB/USDT).

با توجه به برخی تحلیل‌ها، ما برخی از تحلیل‌گران معتقدند که اتفاقات اخیر ممکن است به‌نوعی فرصت تأیید ETFهای نقدی ارزهای دیجیتال در ایالات متحده را تقویت کند. به عنوان مثال، مجموعه ماتریکس‌پورت (Matrixport)، که فعالیت خود را در زمینه ارائه خدمات مرتبط با ارزهای دیجیتال انجام می‌دهد، در این زمینه نظری داده است.

با این توافق [بین بایننس و آژانس‌های آمریکایی]، انتظارات برای تأیید ETF نقدی بیت کوین به ۱۰۰درصد افزایش یافته است، چراکه فعالان این صنعت از این پس مجبور خواهند بود از همان مقرراتی پیروی کنند که شرکت‌های فعال در حوزه امور مالی سنتی از آنها برخوردار هستند. از همه مهم‌تر، پوشیده‌شدن عیب‌های این فضا، پذیرش بیت کوین بین سرمایه‌گذاران بزرگ سازمانی را نیز تقویت خواهد کرد و احتمالاً به‌عنوان یک دارایی امن در سبد سرمایه‌گذاران شناخته خواهد شد.

الکس کروگر (Alex Krüger)، کارشناس امور اقتصادی نیز در توییتی ضمن مثبت‌خواندن این اتفاق برای بازار گفته است:

فعالیت‌های بایننس از این پس توسط یک ناظر مستقل زیرذره‌بین خواهد بود. این مسئله شانس تأیید ETFها را بیشتر می‌کند. منتظرم تا بازار هم موافقت خود را با اینکه این اتفاق صعودی است، نشان دهد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا