ارز دیجیتال

عبور شیباریوم از ۴ میلیون تراکنش در شبکه

عبور شیباریوم از ۴ میلیون تراکنش در شبکه

شیباریوم، شبکه‌ی بلاک‌چین لایه 2 سازندگان Shiba Inu، با ثبت 4 میلیون تراکنش از زمان راه‌اندازی خود در 16 آگوست، به نقطه‌ی عطف مهمی دست یافت. داده‌های استخراج‌شده از Shibariumscanexplorer در تاریخ 21 نوامبر، بر رشد مداوم پایگاه کاربران این شبکه تأکید می‌کند.

تعداد کیف پول‌های شیباریوم از زمان شروع به حدود 1,270,675 تن به حدود 1,283,774 تن رسیده است. این نشان‌دهنده‌ی افزایش 13,099 تا آدرس از نرخ تغییرات روزانه است که نشان از رشد مداوم اکوسیستم شیباریوم دارد.

به‌طور متوسط، BONE کاهش 21٪ را تجربه می‌کند، در حالی که SHIB در حال حاضر با قیمت 0.0000084 دلار معامله می‌شود. به‌طور کلی SHIB با کاهش 3.48 درصد در 24 ساعت، 2.71 درصد ضرر هفتگی و افزایش 18.71٪ طی یک ماه، پویایی خود را حفظ می‌کند.

گسترده شدن پایگاه کاربران شیباریوم شاهد رشد سریع پایگاه کاربران شیباریوم، با ثبت عبور شیباریوم از 4 میلیون تراکنش، امری است که نکته‌ی مهمی برای نقل‌وقول وضعیت فعلی توکن‌های دیجیتال است. علاوه بر این، افزایش شمار کیف‌پول‌های شیباریوم نشان‌دهندهٔ رونق اکوسیستم بریدگی از سبد ارزش شیباریوم دارلمز است.

به این ترتیب، حضور در بازار ارزهای دیجیتال همواره همراه با نوسانات و تغییرات مختلف است که بر اساس داده‌های ارائه شده، فعالیت‌های گسترده در شیباریوم در حالی که روی سایر ارزها تاثیر گذار است.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا