ارز دیجیتال

شکایت از رونالدو برای تبلیغ بایننس!

شکایت از رونالدو برای تبلیغ بایننس!

کریستیانو رونالدو به دلیل حمایت از Binance به اتهام دست داشتن در فروش اوراق بهادار ثبت نشده با شکایت قضایی روبرو است.

رونالدو با شکایت دسته‌جمعی روبرو می‌شود

کریستیانو رونالدو به دلیل ارتباطش با بایننس که در حال حاضر درگیر مسائل حقوقی است، با یک دعوی حقوقی دسته جمعی مواجه شده است. پرونده‌ای در دادگاه منطقه‌ی فلوریدا ادعا می‌کند که رونالدو فعالانه در فروش اوراق بهادار ثبت نشده از طریق Binance مشارکت داشته است.

به نظر می‌رسد فعالیت‌های رونالدو باعث ضرر مالی برای سرمایه‌گذاران شده است. شاکیان استدلال می‌کنند که تبلیغ رونالدو بر کاربران تأثیر گذاشته تا در اوراق بهادار ثبت نشده بایننس، از جمله برنامه‌های سودآوری BNB و ارزهای دیجیتال آن، سرمایه‌گذاری کنند.

تاثیر رونالدو بر بایننس

شکایت از رونالدو برای تبلیغ بایننس!

همکاری رونالدو با بایننس در اواسط سال 2022 برای تبلیغ توکن‌های غیرمثلی (NFT) خود تأثیر قابل توجهی بر پایگاه کاربران صرافی داشت. علیرغم اینکه او مستقیماً بایننس را تبلیغ نمی‌کند، این شکایت ادعا می‌کند که رونالدو با نفوذ بسیار زیاد خود باید از معاملات ارزهای دیجیتال بایننس آگاه می‌شد.

این شکایت به افزایش 500 درصدی حجم جستجوی “Binance” پس از راه‌اندازی مجموعه NFT رونالدو در این پلتفرم اشاره دارد. رونالدو متهم است که طبق الزام کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) مبلغ دریافتی خود برای تبلیغ ارزهای دیجیتال را فاش نکرده است.

چالش‌های قانونی بایننس

بایننس به همراه مدیر عاملش چانگ‌پنگ ژائو در حال حاضر با نظارت قانونی وزارت دادگستری روبرو هستند. ژائو پس از تسویه اتهام ۴.۳ میلیارد دلاری پولشویی، کناره‌گیری کرد و ممکن است با ۱۸ ماه زندان روبه‌رو شود.

مسائل حقوقی در بایننس شکایت رونالدو را پیچیده‌تر می‌کند و سؤالاتی را در مورد انطباق مقررات صرافی و تأثیر آن بر سرمایه‌گذاران ایجاد می‌کند.

 خلاصه‌ی خبر

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا