گزارش و تحلیل

تغییر احتمالی روند بازار با افزایش گمانه‌زنی‌ها در مورد تأیید ETFهای اسپات اتریوم

تغییر احتمالی روند بازار با افزایش گمانه‌زنی‌ها در مورد تأیید ETFهای اسپات اتریوم

تحلیلگران کیوسی‌پی کپیتال باور دارند که احتمال تأیید ETFهای اسپات اتریوم می‌تواند باعث افزایش عملکرد این ارز دیجیتال نسبت به بیت کوین در نیمه اول سال جاری شود. آن‌ها بر این باورند که این رویداد می‌تواند به طور قابل توجهی تأثیرگذار بر روند بازار باشد.

البته، آن‌ها به یادآوری کرده‌اند که رویدادهای دیگری مانند هاوینگ و انتخابات پیش‌رو در ایالات متحده نیز می‌تواند بر روند بازار تأثیرگذار باشد. به گزارش بی‌این‌کریپتو، شرکت معاملاتی ارزهای دیجیتال کیوسی‌پی کپیتال در آخرین گزارش خود این گمانه‌زنی‌ها را مورد بررسی قرار داده و بیان کرده است که افزایش احتمال تأیید ETFهای اسپات اتریوم می‌تواند به عملکرد این دارایی در آینده نزدیک تأثیرگذار باشد.

عملکرد احتمالی بهتر اتریوم نسبت به بیت کوین

منتظر هستیم که اتریوم در مدت میان‌مدت بهتر از بیت کوین عمل کند؛ زیرا گمانه‌زنی‌ها در مورد افزایش احتمال تأیید ETF اسپات اتریوم در حال افزایش هستند. تحلیلگران کیوسی‌پی کپیتال در گزارش خود به اجرای هاوینگ بیت کوین آموزش بیت کوین در طی سه ماه آینده اشاره می‌کنند.

آن‌ها تأکید دارند که بازار ارزهای دیجیتال مانند گذشته تحت‌تأثیر شرایط اقتصاد جهانی قرار می‌گیرد. همچنین، آن‌ها به این نکته اشاره می‌کنند که روند قیمت بیت کوین ممکن است تحت‌تأثیر رویدادهای جهانی قرار بگیرد که در حال حاضر در حال وقوع هستند.

هاوینگ بیت کوین در اواسط ماه آوریل (اواخر فروردین) و احتمال تأیید ETFهای اسپات اتریوم در ماه مه (اردیبهشت) به عنوان مهم‌ترین رویدادهای پیش رو ذکر شده‌اند. تحلیلگران معتقدند که تحولات بازار ممکن است تأثیر قابل‌توجهی از رویدادهای اقتصاد جهانی بپذیرد.

همچنین، گمانه‌زنی‌ها در مورد افزایش احتمال تأیید ETF اسپات اتریوم در حال افزایش است و لری فینک، مدیرعامل بلک راک، اخیراً از اتریوم حمایت کرده بود. وی از اعتقاد خود به ارزشمند بودن یک ETF اتریوم سخن گفته بود و اظهار داشته بود: “باور دارم که یک ETF اتریوم می‌تواند ارزشمند باشد. این‌ها قدم‌های به‌سوی توکنیزه‌کردن هستند و واقعاً معتقدم که درحال حرکت به همین سمت هستیم.”

نقش انتخابات ریاست‌جمهوری ایالات متحده بر بازار

در زمان انتشار این گزارش، قیمت اتریوم در محدوده ۲٬۵۲۰ دلار در حال نوسان بود. تغییر احتمالی در روند بازار ناشی از افزایش گمانه‌زنی‌ها درباره تأیید ETFهای اسپات اتریوم، نحوه تغییرات قیمت اتریوم در نمودار ۴ ساعته، و نقش انتخابات ریاست‌جمهوری ایالات متحده بر روی بازار ارزهای دیجیتال مورد بررسی قرار گرفت.

انتخابات ریاست‌جمهوری ایالات متحده که در ماه نوامبر (آبان ۱۴۰۳) انجام خواهد شد، توجه بسیاری از تحلیلگران را به‌عنوان یک رویداد مهم به خود جلب کرده است؛ زیرا طرفداران ارزهای دیجیتال حضور پررنگی در میان نامزدها دارند. رهبران این صنعت پیش‌بینی می‌کنند که نتایج انتخابات تأثیر گسترده‌ای بر اولویت‌بندی و موضع نظارتی روی ارزهای دیجیتال داشته باشد و می‌تواند مسیر این صنعت را در آینده تغییر دهد.

هفته گذشته، ETFهای اسپات بیت کوین پس از سال‌ها منتظر مجوز کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده را دریافت کردند، این خبر منجر به تحرکات گوناگون در بازار و ایجاد بحث‌های فراوانی شد.

در همین حال، ETF‌های بیت کوین در هفته گذشته تأییدیه کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) را دریافت کردند، که این موضوع توجه رسانه‌ها را به خود جلب کرد و بحث‌های فراوانی را برانگیخت.

به نظر می‌رسد که دیدگاه نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری نسبت به ارزهای دیجیتال برای بسیاری از شهروندان این کشور بسیار اهمیت داشته باشد. به‌همین دلیل، شرکت مدیریت دارایی گری‌اسکیل در دسامبر گذشته (آذر) نظرسنجی با عنوان “نقش ارزهای دیجیتال در انتخابات ۲۰۲۴” را انجام داد.

نتایج این نظرسنجی نگرانی فزاینده آمریکایی‌ها را نسبت به افزایش هزینه تورم نشان داد. با این حال، این نتایج بیانگر تمایل رو به رشد مردم به سمت بیت کوین به‌عنوان یک دارایی ضدتورمی است که مانند یک ابزار برای ذخیره ثروت شناخته می‌شود.

همچنین، 46٪ از شرکت‌کنندگان اعلام کردند که پیش از سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال، منتظر تعیین خط‌مشی‌های جدید هستند. همچنین، نیمی از شرکت‌کنندگان جوان اعلام کردند که نرخ سرمایه‌گذاری‌شان در ارزهای دیجیتال از بازار سهام بیشتر است و برای رأی‌دادن، نگرش نامزدهایشان در مورد این صنعت را بررسی می‌کنند.

بیشتر بدانید : تفاوت های اتریوم و بیت کوین

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا