اخبار فوریبیت کوین

رد درخواست تجدید نظر کریگ رایت در دادگاه عالی بریتانیا

رد درخواست تجدید نظر کریگ رایت در دادگاه عالی بریتانیا

 دادگاه عالی بریتانیا درخواست کریگ رایت برای تجدیدنظر در حکم پرونده خود علیه پیتر مک کورمک را رد کرد. این حکم که در تاریخ ۱۲ ژوئیه (۲۱ تیر) صادر شد، به این معنی است که رای اولیه دادگاه که در آن مک کورمک از اتهام افترا تبرئه شده بود، تأیید شد.

رایت که خود را خالق بیت کوین می‌داند، در سال ۲۰۱۵ مک کورمک را به دلیل ادعای اینکه او ساتوشی ناکاموتو نیست، به افترا متهم کرد. دادگاه عالی بریتانیا در ماه ژوئیه با رد این ادعا، حکم داد که مک کورمک در بیان نظرات خود در مورد هویت ساتوشی ناکاموتو، آزادی بیان داشته است.

رایت تاکنون به این خبر واکنشی نشان نداده است. او هم‌اکنون در یک نبرد حقوقی دیگر است که علیه مجموعه‌ای از شرکت‌های ارز دیجیتال و چندین توسعه‌دهنده بیت‌کوین به راه انداخته است. این پرونده هنوز در جریان است.

این حکم می‌تواند تأثیر قابل توجهی بر ادعاهای رایت در مورد هویت ساتوشی ناکاموتو داشته باشد. با رد این ادعا، رایت اکنون باید شواهد بیشتری ارائه دهد تا ادعای خود را تأیید کند.

با این حال، رایت هنوز طرفدارانی دارد که باور دارند او ساتوشی ناکاموتو است. این طرفداران ممکن است تلاش کنند تا با ارائه شواهد جدید، نظر دادگاه را تغییر دهند.

CoinDesk مشاهده منبع خبر

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا