اخبار فوریجهان

رد درخواست سفر ژائو به امارات علی‌رغم ارائه وثیقه ۴.۵میلیارد دلاری

رد درخواست سفر ژائو به امارات

درخواست سفر موقت به امارات متحده عربی توسط چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل سابق بایننس، توسط قاضی دادگاه ناحیه جنوبی نیویورک، تام برون، رد شد. ژائو در حال حاضر به اتهام نقض قوانین مبارزه با پولشویی ایالات متحده تحت تعقیب است.

در درخواست خود، ژائو اعلام کرده بود که یکی از اعضای خانواده‌اش در امارات متحده عربی بستری شده و به جراحی نیاز دارد. همچنین او تعهد داده بود که در طول سفر خود به امارات، از سفر به ایالات متحده خودداری کرده و به طور منظم با مقامات ایالات متحده همکاری خواهد کرد.

اما، قاضی برون در حکم خود اظهار کرده است که ژائو به عنوان یک خطر فرار محسوب می‌شود و احتمال دارد که پس از سفر به امارات، از بازگشت به ایالات متحده خودداری کند. همچنین اعلام شده که ژائو دارای منابع مالی کافی برای فرار از ایالات متحده است.

طبق حکم قضایی، ژائو موظف است تا زمان شروع روند محاکمه‌اش در ۲۳ فوریه (۴ اسفند) در ایالات متحده بماند. در صورت محکومیت، او می‌تواند تا ۱۰ سال زندان محکوم شود.

این تصمیم ممکن است تأثیرات قابل توجهی بر پرونده ژائو داشته باشد. با رد درخواست سفر، ژائو نمی‌تواند به خانواده‌اش در امارات متحده عربی کمک کند، که می‌تواند فشار روی او افزایش دهد و احتمال اینکه با مقامات ایالات متحده برای اخذ تخفیف از مجازات موافقت کند، را کاهش دهد.

 مشاهده منبع خبر
DailyCoin
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا