ارز دیجیتال

افزایش۴۹۹.۴۱۶% درصدی نرخ سوختن شیبا اینو 

نرخ سوختن شیبا اینو ۴۹۹.۴۱۶ درصد افزایش یافته است. یک تراکنش عظیم ۲۶۱.۴ میلیون توکن موجب آن شده است. این اتفاق حدس و گمان جامعه در مورد قیمت ۰.۱ دلار را برانگیخته است.

رکوردشکنی نرخ سوختن شیبا اینو

جامعه‌ی شیبا اینو شاهد یک لحظه‌ی تاریخی است. نرخ سوختن شیبا اینو به میزان بی‌سابقه 499416% افزایش می‌یابد که جهشی قابل توجه در تلاش برای کاهش توکن‌ها را نشان می‌دهد. بر اساس داده‌های Shibburn، در 24 ساعت گذشته، بیش از 264.2 میلیون توکن سوزانده شده که نسبت به 2.7 میلیون توکن روز قبل افزایش قابل توجهی داشته است.

تراکنش کوین‌بیس؛ عامل افزایش ناگهانی

افزایش ناگهانی تا حد زیادی به یک تراکنش از کوین‌بیس که 261.4 میلیون توکن را به آدرس غیرفعال ارسال کرد، نسبت داده می‌شود. این تراکنش به تنهایی تقریباً 98٪ از کل توکن های سوزانده شده را تشکیل می دهد که به افزایش فوق العاده نرخ رایت کمک می کند. سایر تراکنش‌ها در این دوره شامل مقادیر توکن بسیار کمتری بود که بالاترین آن در یک تراکنش 777777 SHIB بود.

قیمت SHIB و خوش‌بینی جامعه

هدف از سوزاندن Shiba Inu کاهش عرضه‌ی توکن و احتمالاً افزایش ارزش آن است. علیرغم سوزاندن بیش از 50% از SHIB، برای رسیدن به قیمت 0.1 دلار، راهی طولانی با 500 تریلیون توکن در گردش وجود دارد. با این وجود، جامعه همچنان خوشبین است و انتظار افزایش قیمت در بازار صعودی را دارد. اعتماد آن‌ها توسط حمایت قوی تقویت می‌شود و به افزایش 10 برابری نسبت به ارزش فعلی برای رسیدن به بالاترین رکورد قبلی 0.00008 دلار چشم دوخته است.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا