اخبارگزارش و تحلیل

واچ لیست اختصاصی هفته چهارم آبان؛ جذاب‌ترین ارزهای این هفته

واچ لیست اختصاصی هفته چهارم آبان؛ جذاب‌ترین ارزهای این هفته

در این تحلیل تکنیکال، ۵ ارز از بازار را بررسی کرده که شرایط فعلی آن‌ها با توجه به سبک تحلیل تکنیکال مناسب بوده و در وضعیت فعلی امیدوارکننده به نظر می‌رسند.

ما در واچ لیست هر هفته به عنوان یک تریدر، فارغ از عناصر بلند مدت به دنبال فرصت‌هایی کوتاه مدت در بازار هستیم. در این زمان با رعایت مدیریت ریسک و سرمایه می‌توان پنج ارزی را که در کوتاه مدت توانایی رشد خواهند داشت، بررسی کرد و زیر نظر داشت؛ در واچ لیست ما در تلاشیم تا به ایجاد دیدگاهی جامع‌تر و آگاهانه‌تر شما در معامله ارز دیجیتال کمک کنیم.
در ادامه با بهره‌گیری از پلتفرم تریدینگ ویو tradingview به نمودار این ارزها رجوع کرده و با تفسیر عوامل تکنیکالی موجود در آن‌ها بررسی می کنیم.

کامپاند (COMP/USDT)

قیمت توکن کامپاند، در تایم فریم روزانه، خط روند نزولی قیمت خود را نقض کرده است. با توجه به برخوردهای قیمت به سطوح کانال صعودی فرضی و مشاهدهٔ واگرایی‌ مثبت معمولی در اندیکاتور MACD مکدی، می‌توان انتظار حرکت صعودی احتمالی قیمت را تا سقف کانال و حدِ بالای باکس قیمتی (تریدینگ رنج) سفیدرنگ در سطح روانی ۷۰ دلار داشت؛ با شکست قیمت به بالای این ناحیه معاملاتی و نقض آن، انتظار صعود قیمت تا اهداف بالاتر نیز وجود دارد.

قیمت توکن کامپاند در تایم فریم روزانه 
قیمت توکن کامپاند در تایم فریم روزانه

سندباکس (SAND/USDT)

قیمت توکن سندباکس در تایم فریم روزانه، خط روند نزولی و ناحیهٔ مقاومت کلیدی خود (باکس سفید) را در قیمت نقض کرده است. این عوامل در کنار واگرایی مثبت در مکدی، احتمال حرکت قیمت به سمت اهداف بالاتر را در کوتاه مدت افزایش می‌دهد.

به دو واگرایی گذشتهٔ قیمت توجه کنید؛ از آنجایی که این واگرایی‌ها در زیر خط روند و قبل از نقض خط روند نزولی اتفاق افتاده است، تنها موفق به هدایت قیمت تا سطح این خط شده‌اند. اما واگرایی اخیر این خط روند نزولی را نقض کرده که این امر احتمال حرکت بعدی را تا ۰.۵۰، ۰.۵۶ و در نهایت تا ۰.۹۶ دلار افزایش خواهد داد.

نمودار قیمت توکن سندباکس در تایم فریم روزانه
نمودار قیمت توکن سندباکس در تایم فریم روزانه

دائو میکر (DAO/USDT)

توکن دائو میکر در تایم فریم روزانه، به کف کانال صعودی فیبوناچی خود واکنش مناسبی نشان داده است. واگرایی مثبت در مکدی در کنار نقض روند نزولی، احتمال حرکت قیمت را به سمت اهداف بالاتر در کانال افزایش می‌دهد. با حرکت قیمت به بالای سطح مقاومتی ۰.۸۳ دلار، اولین ایستگاه قیمت ۱.۲۶ دلار خواهد بود.

نمودار قیمت توکن دائو میکر در تایم فریم روزانه
نمودار قیمت توکن دائو میکر در تایم فریم روزانه

آربیتروم (ARB/USDT)

قیمت توکن آربیتروم در تایم فریم روزانه، خط روند نزولی قیمت خود را از ابتدای لیست‌شدن در صرافی بایننس شکانده و به آن پولبک نیز کرده است. واگرایی مثبت در مکدی، احتمال حرکت قیمت به سمت اهداف بالاتر را در کوتاه مدت افزایش می‌دهد. ایستگاه‌های قیمت در مسیر صعود ۱.۳ و ۱.۷ دلار هستند.

نمودار قیمت توکن آربیتروم در تایم فریم روزانه
نمودار قیمت توکن آربیتروم در تایم فریم روزانه

سیویک (CVC/USDT)

قیمت توکن سیویک در تایم فریم روزانه، به سطح ۶۱.۸ درصد اصلاحی فیبوناچی موج بزرگِ صعودی خود واکنش مناسبی نشان داده و بعد از آن، خط روند نزولی و مستحکمی را در نمودار قیمت خود نقض کرده است. قیمت در وضعیت فعلی با باکس مقاومت سفید رنگ خود در نزدیکی ۰.۱۱۲ دلار درگیر است. با شکست پرقدرت این ناحیه و تثبیت قیمت در بالای این سطح، انتظار حرکات صعودی از قیمت تا ۰.۱۵ دلار و در بالای آن تا ۰.۱۹ دلار وجود دارد.

نمودار قیمت توکن سیویک در تایم فریم روزانه
نمودار قیمت توکن سیویک در تایم فریم
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا