گزارش و تحلیل

با درخواست برای ETF اتریوم، جریان ورودی آن به رکورد سال 2022 رسید

با درخواست برای ETF اتریوم، جریان ورودی آن به رکورد سال 2022 رسید

جریان‌های ورودی به اتریوم به بالاترین حد خود از سال 2022 رسید که نشان‌دهنده‌ی احساسات مثبت ناشی از تأیید احتمالی ETF است. جیمز باترفیل، رئیس تحقیقات CoinShares می‌گوید هفته‌ی گذشته، اتریوم شاهد “بزرگ‌ترین جریان ورودی از آگوست ۲۰۲۲ به مبلغ ۴۹ میلیون دلار” بود که نشان‌دهنده‌ی خوش‌بینی فزاینده‌ی سرمایه‌گذاران بود. این مساله احتمالاً به درخواست اخیر فهرست ETF مرتبط است.

عبور از ۱ میلیارد دلار!

سرمایه‌های دارایی‌های دیجیتال در هفته‌ی گذشته 293 میلیون دلار ورودی داشتند که آن را به هفتمین هفته‌ی متوالی با روند مثبت تبدیل کرد. محصولات بیت‌کوین به تنهایی 240 میلیون دلار جذب کردند و جریان ورودی نسبت به همین روز در سال گذشته را به فراتر از مرز 1 میلیارد دلار سوق دادند. این افزایش همزمان با افزایش حجم معاملات در ETP است که تقریباً 20٪ از کل حجم بیت‌کوین را تشکیل می‌دهد.

افزایش سرمایه‌گذاری در کریپتو به ۴۴.۳ میلیارد دلار

چشم‌انداز سرمایه‌گذاری در کریپتو افزایش قابل توجهی داشته است. کل دارایی‌های تحت مدیریت در محصولات سرمایه‌گذاری کریپتو به 44.3 میلیارد دلار رسیده که افزایش قابل توجه 99 درصدی از ابتدای سال 2023 را نشان می‌دهد. ETFها بالاترین جریان ورودی خود را از جولای 2022 تجربه کردند که به 14 میلیون دلار رسید. با توجه به جریان‌های خروجی، جریان خالص نسبت به همین روز در سال گذشته به +11 میلیون دلار رسیده است.

CoinGecko گزارش می‌دهد که ETH در 24 ساعت گذشته افزایش 1.7٪ را مشاهده کرده که بر ماهیت پویا و پررونق چشم‌انداز ارزهای دیجیتال تاکید دارد.

مجموع سرمایه‌های ورودی به بازار کریپتو در یک سال گذشته، از یک میلیارد دلار عبور کرد. دلیل این اتفاق را می‌توان به پیش‌بینی‌ها در مورد ETF اتریوم و تحرکات بلک‌راک نسبت داد.

خلاصه‌ی خبر

  • اتریوم با جذب 49 میلیون دلار، بالاترین جریان ورودی خود از آگوست 2022 را تجربه کرد که احتمالاً به درخواست اخیر برای فهرست ETF آن مرتبط است.
  • در هفته‌ی گذشته، دارایی‌های دیجیتال ۲۹۳ میلیون دلار ورودی جذب کردند که هفتمین هفته‌ی متوالی سرمایه‌گذاری مثبت را رقم زد.
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا