اخبار فوریاتریوم

جی‌پی مورگان: احتمال تأیید ETF اسپات اتریوم تا ماه مه کم است

جی‌پی مورگان: احتمال تأیید ETF اسپات اتریوم تا ماه مه کم است

جی‌پی مورگان، یکی از بزرگ‌ترین بانک‌های سرمایه‌گذاری جهان، معتقد است که احتمال تأیید ETF اسپات اتریوم تا ماه مه ۲۰۲۴ (اردیبهشت ۱۴۰۳) کمتر از ۵۰ درصد است.

این بانک در گزارشی که روز شنبه منتشر کرد، گفت که برخی از تحلیلگران معتقدند که تصمیم کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) برای نام‌بردن از اتریوم در شکایت خود علیه صرافی‌ها به‌اتهام نقض قانون اوراق بهادار، به این معنی است که این رگولاتور احتمالاً در ماه‌های آینده این ارز دیجیتال را به‌عنوان یک کالا طبقه‌بندی خواهد کرد.

با این حال، جی‌پی مورگان معتقد است که شکایت SEC علیه خدمات سهام‌گذاری صرافی‌ها می‌تواند تأیید ETF اسپات اتریوم را چالش‌انگیزتر کند. این بانک می‌گوید که این شکایت نشان‌دهنده نگرانی کمیسیون بورس در مورد خطرات مرتبط با سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال است.

جی‌پی مورگان همچنین خاطرنشان کرد که SEC هنوز هیچ ETF اسپات بیت کوین را تأیید نکرده است، که می‌تواند نشان‌دهنده این باشد که این رگولاتور هنوز در مورد نحوه تنظیم این نوع محصولات تردید دارد.

در حال حاضر، دو درخواست برای تأیید ETF اسپات اتریوم در SEC در حال بررسی است. یکی از این درخواست‌ها متعلق به شرکت سرمایه‌گذاری ARK Invest است.

اگر SEC ETF اسپات اتریوم را تأیید کند، این امر می‌تواند به افزایش پذیرش اتریوم توسط سرمایه‌گذاران سنتی کمک کند.

 مشاهده منبع خبر
CoinDesk
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا