اخبار ارز دیجیتالاخبار فوری

حمله DDoS به مانتا تنورک

حمله DDoS به مانتا تنورک

بلاک چین جدید مانتا تنورک، هم‌زمان‌ با انتشار توکن بومی خود، مورد حمله توزیع‌شده محروم‌سازی از سرویس (DDoS) قرار گرفت. این حمله منجر به طولانی‌شدن زمان‌های برداشت و کندی این شبکه شد.

جزئیات حمله

توسعه‌دهندگان مانتا در پستی اعلام کردند که صف طولانی از تراکنش‌ها در انتظار تأیید هستند که منجر به طولانی‌شدن زمان پردازش درخواست‌ها و افزایش کارمزد شده است. آنها همچنین گفتند که ارتباط بین بلاک چین و برنامه‌های آن به‌شدت محدود شده است.

کنی لی، یکی از بنیان‌گذاران مانتا، در بیانیه‌ای گفت که این حمله توسط یک بازیگر ناشناس انجام شده است. او همچنین گفت که تمام وجوه کاربران در این حمله ایمن هستند.

تاثیرات حمله

حمله DDoS به مانتا تنورک تأثیر منفی بر این شبکه داشت. این حمله منجر به طولانی‌شدن زمان‌های برداشت و کندی این شبکه شد. همچنین، این حمله باعث شد که برخی از کاربران نتوانند به دارایی‌های خود دسترسی داشته باشند.

عوامل موثر در حمله

چند عامل می‌توانند در حمله DDoS به مانتا تنورک موثر بوده باشند. یکی از این عوامل، عرضه توکن بومی این پروتکل است. این عرضه منجر به افزایش تقاضا برای شبکه مانتا تنورک شد و ممکن است این امر باعث شده باشد که هدف حمله قرار گیرد.

عامل دیگر، رقابت در فضای ارزهای دیجیتال است. برخی از کارشناسان معتقدند که این حمله ممکن است توسط یک رقیب انجام شده باشد که می‌خواهد مانع از موفقیت مانتا تنورک شود.

نتیجه‌گیری

حمله DDoS به مانتا تنورک یک رویداد مهم در فضای ارزهای دیجیتال است. این حمله نشان می‌دهد که حتی شبکه‌های جدید و ناشناخته نیز می‌توانند هدف حملات سایبری قرار گیرند.

    مشاهده منبع خبر

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا