اخباربیت کوین

افزایش فعالیت نهنگ‌ها همراه با تثبیت قیمت بیت کوین

افزایش فعالیت نهنگ‌ها همراه با تثبیت قیمت

با بازگشت قیمت بیت کوین به سطح بالای ۴۰٬۰۰۰ دلار، بازار این ارز دیجیتال نشانه‌های کاهش نوسانات را آشکار کرده است. تحلیل داده‌های درون‌زنجیره‌ای نیز نشان می‌دهد که برخی از نهنگ‌های با سرمایه‌گذاری بزرگ، احتمالاً در حال تعدیل دارایی‌های خود هستند، در حالی که برخی دیگر ممکن است به فروش بپردازند.

گزارشات از پلتفرم تحلیلی سانتیمنت نشان می‌دهد که بزرگترین سرمایه‌گذاران بیت کوین درون شبکه، در روزهای اخیر که بازار تغییرات چشمگیری نداشته است، در فعالیت‌های جابه‌جایی دارایی‌های خود مشغول بوده‌اند.

تاثیر افزایش فعالیت نهنگ‌ها بر قیمت بیت کوین

افزایش فعالیت نهنگ‌ها همراه با تثبیت قیمت، با افزایش موجودی نهنگ‌های بزرگ و کاهش موجودی نهنگ‌های کوچک همراه بوده است. نمودار نشان می‌دهد که تعداد آدرس‌هایی با میزان مالکیت بین ۱۰۰ تا ۱٬۰۰۰ واحد بیت کوین، در کمتر از ۷ روز گذشته به نسبت ۱.۱ درصد کاهش یافته است. در حال حاضر ۱۳٬۷۳۵ آدرس با این مشخصات در شبکه بیت کوین وجود دارد، که پایین‌ترین سطح از نوامبر ۲۰۲۲ است.

هرچند که کاهش تعداد آدرس‌های کوچک نشانگر تراکم سرمایه‌گذاران کوچک، اما افزایش تعداد آدرس‌های با دارایی بین ۱٬۰۰۰ تا ۱۰٬۰۰۰ بیت کوین، نشان از افزایش فعالیت سرمایه‌گذاران بزرگ دارد. در ۶ روز گذشته، ۲.۵ درصد افزایش در تعداد آدرس‌های با میزان مالکیت بین ۱٬۰۰۰ تا ۱۰٬۰۰۰ بیت کوین رخ داده است. در واقع، ۴۷ آدرس جدید با این مشخصات در شبکه بیت کوین ایجاد شده‌اند، که این تعداد بالاترین سطح از نوامبر ۲۰۲۲ است.

در مجموع، بازار بیت کوین تاکنون توانایی عبور از سطح ۴۴٬۰۰۰ دلار را نداشته و قیمت آن در ۷ روز گذشته حدود ۳ درصد افزایش داشته است.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا