اخبارآلت کویناخبار ارز دیجیتال

دوج کوین،محبوب‌تر از همیشه:افزایش بی‌سابقه تعداد هولدرهای دوج کوین

افزایش بی‌سابقه تعداد هولدرهای دوج کوین

با وجود کاهش قیمت دوج کوین در هفته‌های گذشته، تعداد کیف‌پول‌های حاوی این ارز دیجیتال افزایش یافته است، طبق گزارش یوتودی و اطلاعات وب‌سایت سنتیمنت. در دو هفته گذشته، ۴۱۴٬۰۰۰ کیف‌پول جدید به شبکه دوج کوین اضافه شده‌اند، که سریع‌ترین رشد را ثبت کرده‌اند. بیشتر این کیف‌پول‌ها دارای مقدار کمی دوج کوین هستند و ذخایر آن‌ها بین ۰.۰۰۱ تا ۱ دوج کوین است.

از جانبی، قیمت دوج کوین در مقایسه با جدیدترین سقف خود در ۹ دسامبر ۲۰۲۳، حدود ۲۳ درصد کاهش یافته است، اما اکوسیستم این ارز دیجیتال به رشد خود ادامه می‌دهد. رشد ۷.۲ درصدی کیف‌پول‌های حاوی دوج کوین از ۲۲ ژانویه هم این مسئله را تایید می‌کند.

تحلیلگران توجه دارند که قیمت دوج کوین در دو هفته گذشته نسبتاً ثابت مانده و ممکن است وارد فاز انباشت شده باشد. الی مارتینز، تحلیلگر بازار ارزهای دیجیتال، به وجود انقباض باندهای بولینگر در نمودار قیمت دوج کوین اشاره کرده و این را نشان‌دهنده یک رشد قریب‌الوقوع می‌داند.

با توجه به افزایش بی‌سابقه تعداد هولدرهای دوج کوین، بسیاری از آن‌ها مشتاقانه منتظر حرکت بعدی این ارز هستند. این رشد نشان می‌دهد که چنین حرکتی غیرممکن نیست و همچنین شاخص‌های تکنیکال از این موضوع حمایت می‌کنند.

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا