اخبار فوریبیت کوین

فیس‌بوک و اینستاگرام در آستانه مجاز کردن تبلیغات ETFهای بیت کوین

فیس‌بوک و اینستاگرام در آستانه مجاز کردن تبلیغات ETFهای بیت کوین

فیس‌بوک و اینستاگرام، دو از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی جهان، ممکن است به زودی تبلیغات مرتبط با صندوق‌های معاملاتی بیت کوین (ETF) را مجاز کنند. این اقدام ممکن است پس از اخذ مجوز از کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) صورت گیرد. گزارش اخیری از وال‌استریت ژورنال نشان می‌دهد که یکی از نمایندگان شرکت مادر فیس‌بوک، یعنی متا (Meta)، اعلام کرده که شرکت در حال بررسی مقررات مرتبط با ETFهای بیت کوین در حوزه آمریکاست.

اگرچه این خبر تائیدی رسمی از متا یا فیس‌بوک نیست، اما اگر این اظهارنظر تأیید شود، این شبکه‌های اجتماعی می‌توانند در آینده به عنوان یکی از پلتفرم‌های تبلیغاتی برای ETFهای بیت کوین عمل کنند.

مجاز کردن تبلیغات ETFهای بیت کوین  ممکن است در جهت توسعه بازار بیت کوین و ارزهای دیجیتال دیگر باشد. افزایش تبلیغات در این شبکه‌های اجتماعی، می‌تواند به ترویج و افزایش آگاهی کاربران نسبت به این صندوق‌های معاملاتی کمک کرده و از سوی دیگر، بازار بیت کوین را تقویت نماید.

هرچند که تصمیم نهایی بر عهدهٔ مقامات نظارتی می‌باشد و احتمال دارد تغییرات مقرراتی ایجاد شود، اما این گزارش نشانگر تلاش فیس‌بوک و متا برای ورود به عرصه بیت کوین و ارزهای دیجیتال به عنوان یک بخش مهم از بازار مالی مدرن است.

 مشاهده منبع خبر
WSJ
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا