اخبار ارز دیجیتالبیت کوین

مایکل سیلور، بنیان‌گذار مایکرواستراتژی، قبل از تأیید ETFهای بیت‌کوین، بخشی از سهام خود را به فروش رساند

مایکل سیلور

در آستانهٔ تأیید ETFهای اسپات بیت کوین، مایکل سیلور، بنیان‌گذار و مدیر اجرایی شرکت نرم‌افزاری مایکرواستراتژی، بخشی از سهام خود را در این شرکت به فروش رساند. این معاملات که بخشی از برنامه‌ای از پیش تعیین‌شده بود، از ۲ تا ۱۰ ژانویه انجام شد و سودی بیش از ۲۰ میلیون دلار برای سیلور به همراه داشت.

بنابر داده‌های گردآوری‌شده توسط بلومبرگ، سیلور بین ۳۸۸۲ تا ۵۰۰۰ سهم مایکرواستراتژی را در این مدت به فروش رساند. این معاملات مصادف بود با فروش سهام مایکروسافت به ارزش ۲۱۶ میلیون دلار که هفتهٔ گذشته اتفاق افتاد.

سخنگوی مایکرواستراتژی تأیید کرد که این معاملات بخشی از برنامه‌ای از پیش تعیین‌شده بود که سال گذشته به درخواست SEC به‌طور رسمی اعلام شد. این سخنگو همچنین تأکید کرد که این معاملات هیچ ربطی به تأیید ETFهای بیت‌کوین توسط SEC ندارد.

مایکرواستراتژی یک شرکت نرم‌افزاری است که دارایی‌های قابل‌توجهی در بیت‌کوین دارد. این شرکت در زمستان کریپتویی گذشته با ضررهای قابل توجهی مواجه شد، اما با بهبود بازار رمزارز، ارزش دارایی‌های بیت‌کوین آن افزایش یافت و اکنون به حدود ۸.۳ میلیارد دلار رسیده است.

سهام مایکرواستراتژی از ابتدای سال ۲۰۲۴ تاکنون ۲۳ درصد کاهش یافته است. این افت قیمت تا حدی ناشی از تأیید ETFهای اسپات بیت‌کوین است، که جذابیت سهام این شرکت را به‌عنوان گزینهٔ سرمایه‌گذاری کاهش می‌دهد.

نتیجه‌گیری:

مایکل سیلور، بنیان‌گذار مایکرواستراتژی، قبل از تأیید ETFهای بیت‌کوین، بخشی از سهام خود را در این شرکت به فروش رساند. این معاملات که بخشی از برنامه‌ای از پیش تعیین‌شده بود، سودی بیش از ۲۰ میلیون دلار برای سیلور به همراه داشت.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا