گزارش و تحلیل

عرضه توکن نات کوین ؛ شرایط توزیع ایردراپ NOT

عرضه توکن نات کوین

تیم بازی نات کوین در اطلاعیه‌ای که صبح امروز در کانال تلگرامی خود منتشر کرد، نشان داد که به‌زودی ارز دیجیتال (توکن) بازی به نام NOT روی بلاک چین عرضه خواهد شد.

در این اطلاعیه، هیچ اشاره‌ای به پیش‌فروش نشده است. به جای آن، با اشاره به مکانیزم‌های در نظر گرفته شده برای توزیع این توکن میان کاربران، توجه‌ها را به عواملی مانند میزان موجودی کاربران، لیگ مشارکت‌کنندگان، تعداد دوستان دعوت‌شده، و فعالیت‌هایشان در بازی جلب نمود.

علاوه بر این، تیم نات کوین توضیحاتی در مورد ساختار اقتصادی توکن در دورنمای پیش رو ارائه داده است، به‌طوری که پس از عرضه، دیگر توکن جدیدی اضافه نخواهد شد و توکن‌های موجود نیز به مرور زمان سوزانده می‌شوند تا مقدار آنها در گردش کم شود. با این حال، گفته‌هایی در مورد ادامه فرآیند استخراج توکن از طریق استخرها بدون ارائه جزئیات بیشتر وجود دارد.

در پایان، نیز این اطلاعیه هشدار می‌دهد که “ربات‌ها در نهایت از بازی حذف می‌شوند”، اما مقصود دقیق تیم نات کوین از واژه “ربات‌ها” کاملاً روشن نیست و ممکن است هم به معنی کسانی باشد که تلاش می‌کنند بازی را دور بزنند و هم به ربات‌هایی که بازی برای جمع‌آوری سکه‌ها در زمان‌هایی که بازیکنان غیرفعال هستند، به آنها ارائه می‌دهد.

علاوه بر اینها، تیم نات کوین مدعی است که تعداد بازیکنان خود را به بیش از 20 میلیون رسانده‌اند که این تعداد نسبت به بازی‌های بلاکچینی پرطرفدار دیگری مانند استپن و اکسی اینفینیتی که به ترتیب در دوران اوج خود 700,000 و بین 2 تا 3 میلیون کاربر فعال ماهانه داشتند، بسیار بیشتر است.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا