گزارش و تحلیل

توزیع۷۰۰میلیون دلار ایردراپ دراین هفته؛ فصل توزیع ایردراپ‌ها شروع شده است؟

توزیع۷۰۰میلیون دلار ایردراپ در این هفته

چندین پروژه بزرگ قصد دارند در چند روز آتی ارزهای دیجیتالی خود را به صورت ایردراپ توزیع کنند که ارزش کلی آن‌ها به 700 میلیون دلار می‌رسد.

طبق گزارشات منتشر شده توسط کوین تلگراف، پروژه لایه 2 مربوط به اتریوم به نام آلت لیر، یکی از این سه پروژه است که ایردراپ خود را با حجم 100 میلیون دلار به راه انداخته است.

عرضه توکن‌های آلت لیر در کنار شروع دریافت اظهارنامه‌های ایردراپ از 25 ژانویه آغاز گردید و شامل توزیع 300 میلیون توکن بود که قیمت متوسط آن‌ها در بازه زمانی مشخص 0.32 دلار بود. بنابراین، کل ارزش این ایردراپ با قیمت فعلی حدود 96 میلیون دلار محاسبه می‌شود.

پروژه دایمنشن نیز یکی دیگر از پروژه‌هایی است که برنامه ایردراپ خود را در دست دارد و قصد دارد به زودی شبکه اصلی‌اش را راه‌اندازی کرده و 70 میلیون توکن DYM را بین کاربران سرمایه‌گذار در سلستیا یا دارندگان توکن غیرمثلی «Pudgy Penguin» توزیع نماید. همچنین کاربران فعال در اکوسیستم‌های سولانا و اتریوم نیز از این ایردراپ بهره‌مند خواهند شد.

مهلت درخواست برای ایردراپ دایمنشن تا 21 ژانویه به انتها رسیده است، به این معنی که اگر تاکنون ایردراپ را دریافت نکرده‌اید، فرصت دریافت آن را از دست داده‌اید. در پیش‌بازار، داده‌های صرافی غیرمتمرکز Aevo حاکی از آن است که ایردراپ DYM در قیمت‌های فعلی تقریباً به 210 میلیون دلار می‌رسد.

در حالی که جهان به شاهد 700 میلیون دلار ارزش توزیع ایردراپ ها در این هفته است، شرایط برای فصل جدیدی از ایردراپ‌ها مهیا می‌شود.

صرافی غیرمتمرکز ژوپیتر که بر روی شبکه سولانا عمل می‌کند، اعلام کرده است که روز 31 ژانویه، توکن JUP خود را عرضه خواهد کرد. در این ایردراپ، قرار است یک میلیارد توکن جوپیتر توزیع گردد که بر اساس معاملات آتی پیش از باز شدن بازار، معادل قیمت هر توکن 0.41 دلار، به مجموع ارزشی حدود 410 میلیون دلار دست می‌یابد.

کاربران پروتکل ارز دیجیتال بیت کوین اوردینالز نیز احتمال دارد در آینده برای دریافت ایردراپ مناسب باشند. یکی از توسعه‌دهندگان اوردینالز که با نام مستعار Leonidas شناخته می‌شود، اخیراً اعلام کرده است که پروژه Runestone را به منظور پاداش به کاربران اولیه پروتکل اوردینالز بیت کوین کلید می‌زند.

کاربرانی که به دنبال دریافت ایردراپ‌های مختلف هستند، باید در دوره پیش رو، نسبت به موارد فریبنده و کلاهبرداری‌های مرتبط با این ایردراپ‌ها هوشیار باشند. گزارش‌ها حاکی از آن است که شبکه اجتماعی X (توییتر سابق) مملو از حساب‌ها و تبلیغات جعلی مربوط به این ایردراپ‌ها شده است، که بسیاری از آن‌ها در نهایت ممکن است کاربران را به سمت صفحات فریبنده راهنمایی کرده و منجر به خالی‌کردن کیف پول‌های دیجیتالی آن‌ها شوند.

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا