گزارش و تحلیل

قیمت اتریوم در بالاترین سطح ۲۲ ماه اخیر؛ تحولات آینده و چشم‌انداز حرکت بازار

قیمت اتریوم در بالاترین سطح ۲۲ ماه اخیر

قیمت اتریوم در معاملات صبح روز دوشنبه در بازار آسیا به ۳٬۱۲۵ دلار افزایش یافته است که بالاترین قیمتی است که این دارایی طی ۲۲ ماه گذشته، از آوریل ۲۰۲۲ (فروردین ۱۴۰۱) تاکنون به خود دیده است.

به گزارش کریپتو پوتیتو، بر اساس داده‌های بازار، قیمت اتریوم طی ۳۰ روز گذشته بیش از ۴۰درصد افزایش یافته است. این دارایی، هم‌اکنون بازار ارزهای دیجیتال را به پیش می‌برد که ارزش کل آن با کاهش ۰.۷۸درصدی در روز گذشته به حدود ۱.۹۶تریلیون دلار رسیده است.

بر اساس تحلیل‌های جیکوب کنفیلد، تحلیلگر بازار ارزهای دیجیتال، اتریوم اکنون سطح ۳٬۳۵۰ دلاری را هدف قرار داده است. او توضیح داده که با نزدیک شدن به آخرین مهلت کمیسیون بورس برای پاسخ به درخواست‌های عرضه ETFهای اسپات اتریوم، روند بازار هیجان‌انگیزتر خواهد شد.

به گفته رکت کپیتال (Rekt Capital)، کندل ماهانه اتریوم در آستانه بسته شدن در سطحی تاریخی قرار دارد. این دومین بار در تاریخ است که کندل ماهانه این دارایی بالاتر از سطح ۲٬۷۹۱ دلاری در یک بازار صعودی بسته می‌شود.

ساتوشی فلیپر (Satoshi Flipper) نیز نگاه مثبت به اتریوم دارد و اظهار می‌کند که روند صعودی این دارایی در ماه فوریه (بهمن) آغاز شده و قیمت آن در طول این ماه از ۲٬۲۶۰ دلار به بیش از ۳٬۱۰۰ دلار رسیده است. او معتقد است که رسیدن قیمت اتریوم به ۱۰٬۰۰۰ دلار در اوج این چرخه صعودی از قبل برنامه‌ریزی شده است.

با ادامه رشد فوم اتریوم، این دارایی به عنوان یکی از نقاط قوت اصلی در بازار ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود. از منظر بنیادین، اتریوم همچنان در موقعیت بسیار مطلوبی قرار دارد. در حال حاضر، حدود ۳۱ میلیون اتریوم به عنوان سهام‌گذاری موجود است که این میزان معادل بیش از یک چهارم از عرضه کل این ارز دیجیتال در گردش است.

اگر یک ETF اسپات اتریوم تأیید شود، احتمالاً منابع بیشتری برای افزایش سود سهام‌گذاری فراهم خواهد شد. این امر می‌تواند منجر به کاهش موجودی اتریوم در بازار و ایجاد شوک عرضه گردد.

در نهایت، اتریوم از زمان به‌روزرسانی مرج تاکنون به عنوان یک دارایی ضدتورمی تلقی می‌شود، به این معنا که کاهش تدریجی عرضه آن انتظار می‌رود. این عوامل با هم، نشان دهنده پتانسیل رشد و پایداری بیشتر اتریوم در آینده می‌باشند.

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا