اخبار فوریاخبار ارز دیجیتال

آینده اتریوم در گرو حمایت ۲٬۴۰۰ دلار؟ آیا ETH حمایت ۲٬۴۰۰ دلار را حفظ می‌کند؟

آینده اتریوم در گرو حمایت ۲٬۴۰۰ دلار؟

قیمت اتریوم در هفته گذشته نزدیک به ۳ درصد کاهش یافت، اما همچنان در بالای حمایت مهم ۲٬۴۰۰ دلار قرار دارد. اگر این حمایت شکسته شود، اتریوم ممکن است به ۲٬۳۰۰ دلار سقوط کند.

بررسی روند اتریوم

نمودار روزانه اتریوم سیگنال‌های ضد و نقیضی صادر کرده است. شاخص قدرت نسبی (RSI) در بالای ۵۰ قرار دارد و صعودی است، اما روند نزولی شاخص مذکور با موقعیت آن در بالای محدوده ۵۰ همخوانی ندارد.

نظر تحلیلگران درباره آینده اتریوم

تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال نیز با یکدیگر اتفاق نظر ندارند. برخی معتقدند که اتریوم حمایت ۲٬۴۰۰ دلار را حفظ می‌کند و به رشد خود ادامه می‌دهد، در حالی که برخی دیگر باور دارند که این ارز دیجیتال باید کمی‌ بیشتر سقوط کند تا نسبت ریسک به ریوارد به نفع موقعیت‌های خرید شود.

تحلیل قیمت اتریوم

برخلاف نمودار روزانه، نمودار ۶ ساعته نشان می‌دهد که اتریوم بعد از رسیدن به سقف ۲٬۷۱۷ دلار وارد یک الگوی کنج نزولی شده است. این الگو به طور کلی یک الگوی صعودی است و می‌تواند به رشد قیمت اتریوم کمک کند. حمایت این الگو در کنار ناحیه ۵۰ درصدی اصلاحی فیبوناچی قرار دارد.

در مجموع، اگر قیمت اتریوم افزایش یابد، می‌تواند با رشدی ۹ درصدی به مقاومت کانال صعودی خود در ۲٬۷۰۰ دلار برسد. برعکس، اگر کندل اتریوم در پایین حمایت الگوی کنج آن یعنی ۲٬۴۱۰ دلار بسته شود، قیمت ETH ممکن است با اصلاحی ۸ درصدی، خود را به حمایت کانال مذکور در ۲٬۳۰۰ دلار برساند.

منبع خبر

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا