بازی های کریپتویی

کارت روزانه همستر کامبت یا دیلی کومبو چیست؟ کارت‌های امروز ۱۹ خرداد

در بازی هیجان‌انگیز همستر کامبت، هر روز کارت‌های ویژه‌ای معرفی می‌شوند که بازیکنان با پیدا کردن و ارتقای آن‌ها می‌توانند جوایز ارزشمندی کسب کنند. در ۱۹ خرداد، سه کارت مخصوص معرفی شده‌اند که با ارتقای هر یک از آن‌ها می‌توان ۵ میلیون سکه به دست آورد. این کارت‌ها در بخش‌های مختلف بازی قرار دارند و یافتن آن‌ها به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا علاوه بر تجربه‌ی بازی، پاداش‌های جذابی نیز دریافت کنند.

 کد مورس امروز همستر کامبت (۱۹ خرداد) 

کارت‌های امروز ۱۹ خرداد در بازی همستر کامبت

کارت‌های امروز ۱۹ خرداد در بازی همستر کامبت 

کارت اول: Defi2.0 tokens در بخش Markets

کارت دوم: P2P trading در بخش Markets

کارت سوم: Hamster Kombat Merch در بخش Specials

برای دریافت ۵ میلیون سکه، باید این سه کارت را پیدا کرده و هر کدام را یک سطح ارتقا دهید.

کارت روزانه همستر کامبت یا دیلی کومبو چیست؟

کارت روزانه همستر کامبت یا همان کارت کومبو روزانه (Daily Combo)، بخشی از بازی همستر کامبت است که به کاربرانی که هر سه کارت مشخص‌شده را در روز پیدا کنند، ۵٬۰۰۰٬۰۰۰ سکه پاداش می‌دهد.

این سه کارت ممکن است در یکی از تب‌های زیر قرار داشته باشند: Markets، PR&Team، Legal و Specials. همچنین توجه داشته باشید که ممکن است برای باز کردن هر کارت نیاز باشد ابتدا کارت‌های دیگری را ارتقا دهید یا تعدادی از کاربران را با لینک خود به بازی دعوت کنید.

دیلی کومبوی همستر کامبت یک ویژگی روزانه است که به بازیکنان این امکان را می‌دهد با خرید یا ارتقای سه کارت مشخص، ۵ میلیون سکه پاداش بگیرند. هر روز کارت‌های روزانه همستر کامبت در وب‌سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود و می‌توانید از آن‌ها برای پیدا کردن کارت‌ها استفاده کنید.

برای فعال کردن کارت‌های روزانه در بازی همستر کامبت، به بخش Mine در ربات همستر بروید و در هر تب به دنبال کارت مورد نظر بگردید و آن را ارتقا دهید. گاهی برای فعال کردن یک کارت خاص، نیاز است کارت‌های دیگری را از قبل ارتقا داده باشید.

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا