گزارش و تحلیل

لیست‌شدن بیش از ۷ ارز دیجیتال جدید در صرافی اوکی اکسچنج فقط در یک هفته!

لیست‌شدن بیش از ۷ ارز دیجیتال جدید در صرافی اوکی اکسچنج فقط در یک هفته!

با توجه به اینکه هفته گذشته بازار رمزارزها حسابی داغ بود  اضافه شدن ۷ ارز دیجیتال جدید به صرافی اوکی‌اکسچنج نمونه‌ای از این روند است. در اینجا برخی از جزئیات مربوط به این رمزارزهای نوبنیاد ارائه شده است:

1. توکن CHEEL: مربوط به شبکه Cheelee است که با استفاده از مدل W۲E (Watch to Earn) کار می‌کند، و افراد می‌توانند به ازای تماشای ویدئوها در پلتفرم، توکن کسب کنند.

2. توکن Doggy:این رمزارز در شبکه بایننس اسمارت چین (BEP-20) ایجاد شده و به کاربران امکان می‌دهد NFT ایجاد و آنها را در بازارهایی مانند بیکری سواپ به فروش برسانند.

3. توکن PAAL: متعلق به شبکه PAAL AI است که کاربرد در شبکه را تسهیل می‌کند و به کاربران اجازه استفاده از هوش مصنوعی PAAL را می‌دهد.

4. توکن GNS: توکن شبکه Gains می‌باشد که پشتیبانی از معاملات اهرمی غیرمتمرکز را ارائه می‌دهد و بر پایه استاندارد ERC20 ساخته شده است.

5. توکن CGPT:توکنی برای ChainGPT، که یک برنامه هوش مصنوعی است، که به کاربران کمک می‌کند تا به سوالات خود در زمینه فناوری بلاک چین و ارزهای دیجیتال پاسخ پیدا کنند.

6. توکن KASPA: این توکن بر بستر فناوری blockDAG ساخته شده و برای پردازش همزمان تراکنش‌ها به‌کار گرفته می‌شود و به کاهش زمان تراکنش‌ها کمک می‌کند.

7. توکن QUACK: یک میم کوین جامعه‌محور است که بر بستر زنجیره هوشمند بایننس ساخته شده و سود قابل توجهی را برای هولدرهایی که توکن را برای ۵ سال نگه دارند، ارائه می‌دهد.

این فهرست نشان‌دهنده تنوع و نوآوری موجود در حوزه ارزهای دیجیتال است و گویای رشد این صنعت است. در حقیقت، رمزارزها فرصت‌های جدیدی برای سرمایه‌گذاران ایجاد می‌کنند و به روزرسانی‌های مداوم بخشی از جذابیت این بازار هستند.

همچنین، راحتی دسترسی به این رمزارزها از طریق صرافی‌های محلی با کارمزد پایین، امکان پذیر شده است، اما باید همیشه دقت کنید که سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال همراه با ریسک است و مهم است که تحقیقات لازم را قبل از سرمایه‌گذاری انجام دهید.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا