اخبار ارز دیجیتال

سرقت بیش از صد میلیون دلار کریپتو از شرکت‌های مرتبط با جاستین سان تخلیه شده است!

سرقت بیش از صد میلیون دلار

آخرین داده‌ها نشان می‌دهند که شرکت‌های مرتبط با جاستین سان، بنیان‌گذار ترون، در معرض حملات سرقتی در قالب ارزهای دیجیتال به بیش از صد میلیون دلار در طی پنج حمله در ۲۰ روز گذشته قرار گرفته‌اند.

یافته‌های شرکت امنیت سایبری

شرکت امنیت سایبری Cyvers جزئیات حمله به پل Heco را منتشر کرده که در آن حدود 42 میلیون دلار از ارز USDT، تعداد 489 بیت کوین هایبریدی، بیش از 346 میلیون شیبا اینو، حدودا ۱۷۳ هزار توکن UNI، تقریبا 619 هزار دلار از ارز USDC، بیش از 42 هزار لینک، و 347 هزار دلار از توکن TUSD سرقت شده‌اند.

این هکر دارایی‌ها را در حساب‌های مختلف توزیع کرد و به ویرانی بیش از 86 میلیون دلاری منجر شد. همچنین، کیف پول داغ HTX نیز تحت حمله قرار گرفت و به مقدار 1240 اتریوم، تقریبا ۷.۳ میلیون دلار از ارز USDT، بیش از ۱.۷۸ میلیون دلار از ارز USDC، و ۶۲۲۰۰ لینک تأثیر گذاشت.

پاسخ جاستین سان به نگرانی‌های امنیتی

جاستین اقداماتی را برای مقابله با نگرانی‌های امنیتی مربوط به مشتریان HTX انجام داده است. او علاوه بر تعلیق موقت برداشت و واریزها، اعلام کرده که همه‌ی دارایی‌های موجود در HTX امن هستند و جامعه می‌تواند به این موضوع اطمینان کامل داشته باشد.

سان تعهد داده است که خسارت ناشی از حمله به کیف پول داغ HTX را کاملا جبران کند و پس از شناسایی دلایل این حملات، خدمات خود را بازنگری کند. او اعلام کرده که تحقیقات جاری برای شناسایی دلایل حمله‌های هکری در حال انجام است.

خلاصه‌ی خبر:

داده‌های اخیر نشان می‌دهند که شرکت‌های مرتبط با جاستین سان، بنیان‌گذار ترون (TRX)، بیش از ۱۰۰ میلیون دلار از ارزهای دیجیتال را در حملات سرقتی از دست داده‌اند.
شرکت امنیت سایبری Cyvers گزارش می‌دهد که حملات به پروتکل‌های مرتبط با HTX، به خسارت کلی ۱۰۰ میلیون دلاری و پرداختی ۸۶ میلیون دلاری منجر شده است.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا