اخبار ارز دیجیتال

توافقات بایننس و خوش‌بینی ETF ؛قیمت بیت کوین در Bitstamp به بالاترین حد خود در سال 2023 رسید

توافقات بایننس و خوش‌بینی ETF؛ عوامل افزایش قیمت

بیت‌کوین در Bitstamp به 38,437 دلار رسید، که بالاترین میزان خود از ماه می 2022 را نشان می‌دهد. این افزایش توسط عوامل تأثیرگذار شکل‌دهنده‌ی چشم‌انداز ارزهای دیجیتال ایجاد می‌شود.

حل و فصل ماجراهای حقوقی بایننس که شامل پرداخت ۴.۳ میلیارد دلار غرامت و خروج بنیان‌گذار آن یعنی چانگ‌پنگ ژائو بود، بیت‌کوین را به میزان قابل توجهی تقویت کرد. پیش‌بینی مایک نووگراتز، مدیر عامل گلکسی دیجیتال در مورد یک نتیجه‌ی فوق صعودی تایید شده و واکنش‌های مثبت بازار را برانگیخته است.

انتظار می‌رود که تا تاریخ 10 ژانویه، SEC بالاخره ETF اسپات بیت‌کوین را تایید کند. همین مساله خوش‌بینی و اعتماد سرمایه‌گذاران را تشدید کرده است. در صورت تایید، این ETFها روشی مقرون به صرفه را برای تعامل سرمایه‌گذاران با بیت‌کوین فراهم می‌کند و احساسات کلی بازار را افزایش می‌دهد.

بنا بر داده‌های Coinglass، قیمت بیت‌کوین نیز تحت تأثیر افزایش لیکوئید شدن بازار است. در 24 ساعت گذشته، لیکوئیدیتی‌ها 80.29 میلیون دلار بوده که شامل 26.79 میلیون دلار در موقعیت‌های لانگ و 53.49 میلیون دلار در موقعیت‌های شُرت بوده است. چنین رویدادهایی نوسانات بازار را تقویت می‌کند و پویایی قیمت بیت‌کوین را شکل می‌دهد.

به طور خلاصه، ترکیبی از وضعیت حل‌شده‌ی بایننس، چشم‌انداز خوش‌بینانه‌ی تأیید ETF و انحلال‌های قابل‌توجه بازار، بیت‌کوین را به سطح قابل‌توجهی رسانده است و نیروهای تأثیرگذار شکل‌دهنده‌ی بازار ارزهای دیجیتال را نشان می‌دهد.

قیمت بیت‌کوین با توجه به توافقات بایننس و چشم‌انداز مثبت ETF به 38437 دلار رسید.

خلاصه‌ی خبر

  • بیت‌کوین به لطف حل مشکلات حقوقی بایننس به ۳۸۴۳۷ دلار رسید.
  • پیش‌بینی تأیید ETF‌های اسپات بیت‌کوین توسط SEC به احساسات صعودی می‌افزاید.
  • نوسانات بیت‌کوین تحت تأثیر انحلال بازار است و در ۲۴ ساعت به ۸۰.۲۹ میلیون دلار می‌رسد.

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا