اخبار ارز دیجیتال

بازی تلگرامی میجر آماده لیست کردن توکن خود

بازی تلگرامی میجر اخیراً اعلام کرده است که به زودی توکن خود را لیست خواهد کرد. این خبر برای بازیکنان و علاقه‌مندان به این بازی یک اتفاق مهم به شمار می‌رود. میجر همچنین در حال اجرای اقداماتی برای حذف بازیکنان متقلب و افرادی است که از ربات‌ها برای تقلب در بازی استفاده کرده‌اند. این اقدامات به منظور ارائه فرصت‌های عادلانه‌تر به بازیکنان صادق و متعهد انجام می‌شود تا فضای بازی به شکلی منصفانه برای همه حفظ شود.

بازی تلگرامی میجر آماده لیست کردن توکن خود

یکی از خبرهای جذاب این است که میجر مجدداً امکان خرید Rating با استارز را به پلتفرم خود افزوده است. این فرصت برای بازیکنان یک بار دیگر باز شده است، اما به گفته تیم میجر، این آخرین باری خواهد بود که چنین امکانی در دسترس است. بنابراین، متقاضیان باید هر چه زودتر از این فرصت ویژه استفاده کنند.

از دیگر رویدادهای قابل‌توجه این است که بازی تلگرامی میجر چند روز پیش توکنومیکس خود را منتشر کرده و با اشاره به تحولات آتی اعلام کرده است که در ماه نوامبر (آبان ماه) اتفاقات مهمی در بازی رخ خواهد داد. این تحولات باعث شده تا بسیاری از بازیکنان و سرمایه‌گذاران به این بازی و توکن آن توجه بیشتری نشان دهند.

به‌نظر می‌رسد میجر با این اقدامات در حال آماده‌سازی خود برای حرکت‌های بزرگتری است که می‌تواند آینده بازی تلگرامی میجر را تحت‌تاثیر قرار دهد.

بازی تلگرامی میجر آماده لیست کردن توکن خود

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا