بازی های کریپتویی

کمبو کارت‌های امروز همستر + قیمت همستر

کمبو کارت همستر کامبت (Hamster Kombat) شامل سه کارت جدید است که باید هر روز آن‌ها را پیدا کنید تا بتوانید ۵ میلیون سکه همستر به عنوان جایزه دریافت کنید.

کارت‌های امروز همستر یکشنبه ۱۷ تیر

کارت‌های امروز همستر یکشنبه ۱۷ تیر

کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت برای امروز یکشنبه ۱۷ تیر عبارتند از:
کارت یک: CEO در بخش PR&Team
کارت دو: NFT Collection Launch در بخش Specials
کارت سه: Leaderboards در بخش PR&Team

فقط کافی است این سه کارت را در بخش‌های مربوطه پیدا کنید و یک سطح ارتقا دهید تا ۵ میلیون سکه جایزه بگیرید.

کارت همستر چیست؟

کارت همستر کامبت را در تب Mine در پایین صفحه مشاهده می‌کنید. هر روز سه کارت مشخص می‌شود که با پیدا کردن و ارتقای آن‌ها به سطح بعدی، ۵ میلیون سکه همستر جایزه دریافت می‌کنید. این سه کارت مخصوص به نام دیلی کمبو (Daily Combo) یا کمبوی روزانه نیز شناخته می‌شوند. کمبوهای روزانه همستر می‌توانند در یکی از این چهار بخش قرار داشته باشند:
Markets (بازار)
PR&Team (روابط عمومی و تیم)
Legal (قانونی)
Specials (کارت‌های مخصوص)

آموزش وارد کردن کارت‌های همستر کامبت

برای وارد کردن کمبو کارت‌های امروز همستر، کافی است بدانید که کارت‌های امروز در کدام یک از چهار بخش قرار دارند: Markets، PR&Team، Legal، یا Specials. سپس به همان بخش بروید و بعد از پیدا کردن اسم کارت، روی آن کلیک کنید. روی دکمه “Go ahead” کلیک کنید تا کارت به مرحله بعد برود.

آموزش وارد کردن کارت‌های همستر کامبت

 

کدام کارت همستر بیشترین سود را دارد؟

هر کارت در بازی همستر کامبت سود یا پروفیت (Profit) متفاوتی دارد. برای مشاهده سود کارت‌ها، روی هر کارت کلیک کنید و قسمت Profit per hour یا همان سود در ساعت را بررسی کنید. همچنین چک کنید که برای دریافت سود، چقدر سکه باید پرداخت کنید. بهترین روش، محاسبه درصد سود نسبت به تعداد سکه‌های پرداختی و مقایسه کارت‌های مختلف است. با بالارفتن سطح کارت، مقدار سود و تعداد سکه‌هایی که باید پرداخت کنید تغییر می‌کند، بنابراین مدام کارت‌های مختلف را با هم مقایسه کنید.

قیمت همستر

همستر کامبت هنوز در بازار اسپات هیچ صرافی کریپتویی فهرست نشده و تنها در بازار پیش از عرضه یا Pre Market معامله می‌شود. کوین بازی همستر کامبت با نماد HMSTR در بازار پیش از عرضه Gate.io معامله می‌شود. قیمت آن بسیار متغیر است و در زمان تهیه این مطلب حدود ۰.۳ دلار است. برای پیگیری قیمت لحظه‌ای به لینک gate.io/pre-market/HMSTR مراجعه کنید.

سوالات متداول

دیلی کمبوی همستر کامبت چیست؟
دیلی کامبو (Daily Combo) در بازی همستر کامبت، یک ویژگی روزانه است که به بازیکنان این فرصت را می‌دهد تا با خرید یا ارتقای سه کارت مشخص، ۵ میلیون سکه دریافت کنند.

چگونه کارت‌های امروز همستر کامبت را پیدا کنیم؟
هر روز در وب‌سایت‌هایی از قبیل گریدپدیا و شبکه‌های اجتماعی کارت‌های روزانه همستر کامبت منتشر می‌شود و می‌توانید از طریق آن‌ها این کارت‌ها را پیدا کنید.

چگونه کارت‌های روزانه همستر کامبت را فعال کنیم؟
برای فعال کردن کارت‌های روزانه در بازی همستر کامبت، به بخش “Mine” در ربات همستر بروید و در هر تب به دنبال کارت مورد نظر بگردید و آن را ارتقا دهید. توجه داشته باشید که گاهی برای فعال کردن یک کارت خاص، نیاز است کارت‌های دیگری را از قبل ارتقا داده باشید.

جمع‌بندی

کارت‌های کمبوی روزانه همستر نقش زیادی در افزایش تعداد سکه‌ها و کسب درآمد بیشتر پس از انجام ایردراپ دارند. با پیدا کردن کمبو به صورت روزانه می‌توانید ۵ میلیون سکه جایزه بگیرید که نسبت به کد مورس یا روش‌های دیگر، مقدار بیشتری است.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا