بازی های کریپتویی

کمبو کارت همستر کامبت (۲۰ تیر)

کمبو کارت همستر کامبت (Hamster Kombat) هر روز شامل سه کارت جدید است که با پیدا کردن آن‌ها می‌توانید ۵ میلیون سکه همستر جایزه بگیرید. این کارت‌ها هر روزدر وب سایت گریدپدیا قرار می‌گیرند.

بیشتر بدانید: قیمت همستر کامبت در بازار پیش از عرضه چقدر است؟ (۲۰ تیر ۱۴۰۳)

کمبو کارت همستر کامبت (۲۰ تیر)

برای امروز چهارشنبه، ۲۰ تیر، کمبو کارت‌های همستر کامبت عبارتند از:

کارت یک: Margin trading x۳۰ در بخش Markets

کارت دو: Semi-final England vs Netherlands در بخش Specials

کارت سه: Oracle در بخش Web3

کمبو کارت همستر کامبت (۲۰ تیر)-گریدپدیا

برای دریافت جایزه، کافی است این سه کمبو کارت همستر کامبت را در بخش‌های مربوطه پیدا کنید و با ارتقای آن‌ها یک سطح بالاتر بروید تا ۵ میلیون سکه همستر جایزه بگیرید.

کارت همستر چیست؟

کمبو کارت همستر کامبت در تب ماین (Mine) در پایین صفحه نمایش داده می‌شوند. هر روز سه کارت خاص معرفی می‌شود که با پیدا کردن و ارتقای آن‌ها به سطح بعدی، ۵ میلیون سکه همستر جایزه می‌گیرید. این سه کارت به عنوان کمبو روزانه (Daily Combo) شناخته می‌شوند و می‌توانند در یکی از این چهار بخش قرار داشته باشند:

Markets (بازار)

PR&Team (روابط عمومی و تیم)

Legal (قانونی)

Specials (کارت‌های مخصوص)

گاهی برای باز کردن هر کارت نیاز به ارتقای کارت‌های دیگر دارید یا باید تعدادی از افراد را از طریق لینک ریفرال به بازی دعوت کنید. برای دریافت جایزه ۱ میلیونی کد مورس روزانه نیز می‌توانید هر شب کد مورس جدید همستر کامبت را در وب سایت گریدپدیا مشاهده کنید.

آموزش وارد کردن کارت همستر

برای وارد کردن کمبو کارت همستر کامبت، کافی است بدانید کارت‌های امروز در کدام یک از چهار بخش قرار دارند: Markets، PR&Team، Legal یا Specials؟ سپس به بخش مربوطه بروید و پس از پیدا کردن کارت، روی آن کلیک کنید. با کلیک روی دکمه Go ahead، کارت به مرحله بعد خواهد رفت.

بهترین کارت همستر از نظر سوددهی

هر کارت در بازی همستر کامبت سود متفاوتی دارد. برای مشاهده سود هر کارت، روی آن کلیک کنید و قسمت Profir per hour یا سود در ساعت را بررسی کنید. همچنین میزان سکه‌های لازم برای دریافت سود را مشاهده کنید. بهترین روش، محاسبه درصد سود نسبت به تعداد سکه‌های پرداختی و مقایسه کارت‌های مختلف است.

قیمت همستر

کوین همستر کامبت هنوز در بازار اسپات هیچ صرافی کریپتویی فهرست نشده و تنها در بازار پیش از عرضه (Pre Market) معامله می‌شود. کوین بازی همستر کامبت با نماد HMSTR در بازار پیش از عرضه Gate.io معامله می‌شود. قیمت این کوین بسیار متغیر است و در زمان تهیه این مطلب حدود ۰.۳ دلار است. برای پیگیری قیمت لحظه‌ای به لینک gate.io/pre-market/HMSTR مراجعه کنید.

این مقاله از گریدپدیا برای اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در مورد کمبو کارت‌های همستر کامبت و نحوه دریافت جایزه ۵ میلیون سکه‌ای تهیه شده است. امیدواریم با ادامه بازی و بهره‌گیری از این راهنما، تجربه‌ی بهتری از بازی همستر کامبت داشته باشید.

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا