بازی های کریپتویی

کد مورس همستر کامبت امروز ۱۹ تیر + راهنمای واردکردن

کد مورس همستر کامبت (Hamster Kombat) در تلگرام، یک ویژگی جدید و جالب است که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا هر روز یک عبارت مشخص را با استفاده از کد مورس وارد کنند و بلافاصله یک میلیون سکه رایگان درون بازی دریافت کنند. این روند هم ساده است و هم آموزنده!

اگر شما نیز در حال بازی همستر کامبت در تلگرام هستید، احتمالا به دنبال این هستید که قبل از راه‌اندازی توکن آن روی شبکه تون (TON)، حداکثر تعداد سکه‌ها را جمع‌آوری کنید. علاوه بر جایزه ۵ میلیونی Daily Combo یا کمبو کارت‌های روزانه، اکنون راه جدیدی وجود دارد که می‌تواند هر روز یک میلیون سکه رایگان برای شما به همراه داشته باشد.

در ادامه، نحوه وارد کردن کد مورس همستر روزانه برای به دست آوردن سکه‌های رایگان و محل پیدا کردن این کدها را توضیح می‌دهیم.

کد مورس همستر کامبت ۱۹ تیر چیست؟

کد مورس همستر امروز ۱۹ تیر، کلمه DAG است.

اگر امروز می‌خواهید ۱ میلیون سکه اضافی در بازی همستر به‌دست آورید، باید کد مورس رمز روزانه همستر را بدانید و طبق راهنمای زیر آن را در بازی وارد کنید. کدهای روزانه را می‌توانید در این گزارش و شبکه‌های اجتماعی ارز دیجیتال به‌صورت روزانه و در سریع‌ترین زمان ممکن دریافت کنید.

راهنمای واردکردن کد مورس همستر کامبت

راهنمای واردکردن کد مورس همستر کامبت-گریدپدیا

1. بعد از بازکردن مینی اپ همستر کامبت، ابتدا از سه گزینه بالای صفحه، بر روی گزینه Daily Cipher بزنید.

2. با این کار، رنگ پس‌زمینه آیکن همستر شما به قرمز تغییر می‌کند و کادر «Daily Cipher» زیر شمارنده درآمد یا سکه‌های شما نمایش داده می‌شود.

3. کد مورس همستر کامبت آن روز را حرف به حرف وارد کنید. (برای هر نقطه (•) یک بار روی همستر قرمز بزنید و برای هر خط (ـــ) انگشت خود را برای چند ثانیه روی همستر قرمز نگه دارید)

4. هر حرفی که وارد می‌کنید، روی صفحه نمایش داده می‌شود تا پیشرفت شما را تأیید کند.

. . – = D
– .= A
. – – = G

کد مورس همستر را در کجا وارد کنیم؟

به عنوان مثال، اگر کد مورس روزانه ما «BTC» باشد، باید نقاط و خطوط را با کلیک کردن روی همستر یا نگه‌داشتن صفحه وارد کنیم:

… – : B
– : T
.-.- : C

برای وارد کردن B باید یک بار روی صفحه نگه دارید و سپس ۳ بار روی صفحه بزنید. برای وارد کردن T روی صفحه نگه دارید. برای C نیز صفحه را نگه دارید و سپس یک بار روی آن بزنید، این کار را یک بار دیگر تکرار کنید.

هر حرف پس از وارد شدن صحیح روی صفحه نمایش داده می‌شود، بنابراین متوجه می‌شوید که آیا کد را به درستی وارد کرده‌اید یا نه. چند بار تلاش کردیم تا ریتم را به درستی اجرا کنیم، اما در نهایت توانستیم BTC را با کد مورس وارد کنیم و سکه‌های رایگان را دریافت کنیم. به همین سادگی!

کد مورس همستر کامبت چیست؟

کد مورس همستر کامبت یا Daily Cipher، که در تاریخ ۵ ژوئن معرفی شد، به بازیکنان فعال بازی این امکان را می‌دهد که هر روز ۱ میلیون توکن رایگان دریافت کنند. این ویژگی از طریق یک پست در کانال تلگرام رسمی بازی معرفی شد و همچنین در صفحه بارگذاری مینی اپلیکیشن تلگرام به نمایش درآمد. روش وارد کردن این کد را در بخش قبل به طور کامل توضیح داده‌ایم.

بازیکنان می‌توانند تا ۵ بار در روز تلاش کنند تا کد مورس روزانه را حل کنند. در صورتی که موفق نشوند، باید تا روز بعد صبر کنند و دوباره تلاش کنند. این ویژگی جذاب، هر روز فرصت‌های جدیدی برای کسب توکن‌های رایگان در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد و تجربه بازی را هیجان‌انگیزتر می‌کند.

راهنمای پیدا کردن کد مورس روزانه همستر کامبت

بر اساس یک ویدیوی رسمی در یوتیوب که کد اولیه همستر کامبت را BTC معرفی کرد، به نظر می‌رسد که کد مورس همستر کامبت هر روز ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران به‌روزرسانی می‌شود.

با این حال، برخی از کاربران حتی قبل از انتشار ویدیو این موضوع را کشف کرده بودند. این کشف ممکن است از طریق آزمون و خطا یا از طریق سرنخ‌هایی که در مکان‌های دیگر به اشتراک گذاشته شده‌اند، صورت گرفته باشد. در حال حاضر، دلیل این امر مشخص نیست و از آنجا که هنوز کد مورس دوم فعال نشده است، نمی‌دانیم آیا همستر کامبت به صورت علنی کدهای آینده را اعلام خواهد کرد یا خیر.

برای پیدا کردن کد مورس روزانه، به احتمال زیاد می‌توانید با جستجو در شبکه‌های اجتماعی مانند ایکس (X) یا تیک‌تاک (TikTok) به رمزنگاری روزانه دسترسی پیدا کنید. در آینده و با انتشار اطلاعات بیشتر، ما نحوه پیدا کردن کد مورس روزانه و وارد کردن آن در بازی همستر کامبت را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا