بازی های کریپتویی

کارت‌های همستر امروز ۲۶ تیر+ قیمت همستر

کارت‌های همستر امروز ۲۶ تیر معرفی شدند. در این روز، بازیکنان می‌توانند با یافتن این کارت‌ها و استفاده از آن‌ها ۵ میلیون سکه همستر به‌عنوان جایزه دریافت کنند.

کارت‌های همستر امروز ۲۶ تیر

1. کارت یک: Marketing در بخش PR&Team

2. کارت دو Bitcoin Pizza Day در بخش Specials

3. کارت سه: ۲۵۰M Hamster players در بخش Specials

کارت‌های همستر امروز ۲۶ تیر

نحوه استفاده از کارت‌ها

برای بهره‌برداری از این کارت‌ها کافی است آن‌ها را در بخش‌های مربوطه پیدا کنید و با ارتقاء به سطح بعدی، ۵ میلیون سکه جایزه بگیرید.

کارت همستر چیست؟

کارت‌های همستر کمبت را می‌توانید در تب Mine در پایین صفحه مشاهده کنید. هر روز سه کارت مشخص می‌شوند که با پیدا کردن و ارتقاء آن‌ها به سطح بعدی، جایزه می‌گیرید. این سه کارت با نام دیلی کمبو (Daily Combo) یا کمبوی روزانه هم شناخته می‌شوند و ممکن است در یکی از این چهار بخش قرار داشته باشند:

Markets (بازار)

PR&Team (روابط عمومی و تیم)

Legal (قانونی)

Specials (کارت‌های مخصوص)

ممکن است برای باز کردن هر کارت نیاز باشد یک سری از کارت‌های دیگر را ارتقا دهید یا تعدادی از دوستان خود را به بازی دعوت کنید.

آموزش وارد کردن کارت همستر

برای وارد کردن کارت همستر کافی است بدانید که کارت‌های امروز در کدام یک از چهار بخش Markets، PR&Team، Legal یا Specials قرار دارند. سپس به آن بخش رفته و نام کارت را پیدا کنید. روی کارت کلیک کرده و دکمه Go ahead را بزنید تا کارت به مرحله بعد برود.

کدام کارت همستر بیشترین سود را دارد؟

هر کارت در بازی همستر کمبت سود یا پروفیت (Profit) متفاوتی دارد. برای مشاهده پروفیت کارت‌ها روی هر کارت کلیک کنید و قسمت Profit per hour یا همان سود در ساعت را بررسی کنید. همچنین میزان سکه‌هایی که برای دریافت سود باید پرداخت کنید را چک کنید. بهترین روش محاسبه، مقایسه درصد سود نسبت به تعداد سکه‌های پرداختی است.

قیمت همستر

همستر کامبت هنوز در بازار اسپات هیچ صرافی کریپتویی فهرست نشده و تنها در بازار پیش از عرضه یا Pre Market معامله می‌شود. کوین بازی همستر کامبت با نماد HMSTR در بازار پیش از عرضه Gate.io معامله می‌شود. قیمت این کوین متغیر است و در زمان تهیه این مطلب حدود ۰.۳ دلار است. برای پیگیری قیمت لحظه‌ای به لینک gate.io/pre-market/HMSTR سر بزنید.

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا