بازی های کریپتویی

کارت‌های امروز همستر کامبت ۴ تیر + راهنمای استفاده

کارت‌های امروز همستر کامبت

در این مطلب، کارت‌های همستر کامبت به‌صورت روزانه به اشتراک گذاشته می‌شود. کارت همستر که به عنوان «Daily combo» یا کومبو روزانه شناخته می‌شود، بخشی از بازی همستر کامبت است که با پیدا کردن سه کارت ویژه در هر روز، به بازیکنان ۵ میلیون سکه پاداش می‌دهد. لازم به ذکر است که این سه کارت می‌توانند در دسته‌های مختلفی مانند Markets، PR&Team، Legal یا Specials قرار داشته باشند. در ادامه، سه کارت ویژه امروز در بازی همستر کامبت معرفی می‌شود.

کارت‌های امروز همستر کامبت -گریدپدیا

کارت‌های امروز همستر کامبت ۴ تیر

(ترتیب کارت‌ها اهمیت ندارد)
1. کارت VC Labs از دسته PR&Team
2. کارت Hamster Kombat merch از دسته Specials
3. کارت Hamster Green energy از دسته Specials

برای دریافت یکی از کارت‌های بخش کومبو، ممکن است نیاز باشد یک یا چند بازیکن جدید را با استفاده از لینک ریفرال خود به بازی دعوت کنید یا کارت‌های دیگری را ارتقا دهید و به سطح مشخصی برسانید. به عنوان مثال، اگر زیر کارتی نوشته شده باشد «Influencers lvl 5»، برای باز کردن قفل آن کارت، باید ابتدا کارت Influencers را پیدا کرده و آن را تا سطح ۵ ارتقا دهید.

دیلی کمبوی همستر کامبت چیست؟

کارت روزانه یا Daily Combo در همستر کامبت به شما این امکان را می‌دهد که با یافتن سه کارت مشخص شده در روز، ۵,۰۰۰,۰۰۰ سکه جایزه بگیرید.

این کارت‌ها ممکن است در یکی از تب‌های زیر باشند:

Markets
PR & Team
Legal
Specials

لازم به ذکر است که برای باز کردن هر کارت ممکن است نیاز به ارتقای کارت‌های دیگری داشته باشید یا تعدادی از دوستانتان را به بازی دعوت کنید. برای دریافت جایزه ۱ میلیونی کد مورس روزانه نیز می‌توانید هر شب ساعت ۲۲:۳۰ مقاله به‌روز شده را مشاهده کنید.

سوالات متداول

دیلی کمبوی همستر کامبت چیست؟
دیلی کامبو (Daily Combo) در بازی همستر کامبت یک ویژگی روزانه است که به بازیکنان این امکان را می‌دهد که با پیدا کردن و ارتقا دادن سه کارت مشخص شده، ۵ میلیون سکه جایزه بگیرند.

چگونه کارت‌های امروز همستر کامبت را پیدا کنیم؟
هر روز در وب‌سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی، کارت‌های روزانه همستر کامبت منتشر می‌شوند و شما می‌توانید از طریق آنها این کارت‌ها را پیدا کنید.

چگونه کارت‌های روزانه همستر کامبت را فعال کنیم؟
برای فعال کردن کارت‌های روزانه در بازی همستر کامبت، به بخش “Mine” در ربات همستر بروید و در هر تب کارت مورد نظر را پیدا و ارتقا دهید. گاهی برای فعال کردن یک کارت خاص، ممکن است نیاز باشد کارت‌های دیگری را از قبل ارتقا داده باشید.

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا