بازی های کریپتویی

کارت‌های همستر کامبت (Hamster Kombat) امروز 30 تیر

کمبو کارت همستر کامبت (Hamster Kombat) شامل سه کارت جدید است که هر روز باید آن‌ها را پیدا کنید تا شانس برنده شدن 5 میلیون سکه همستر کامبت را داشته باشید. این کارت‌های همستر کامبت هر روز در وب‌سایت گریدپدیا منتشر می‌شوند.

کارت‌های امروز همستر کامبت  شنبه 30 تیر

برای امروز، کمبو کارت‌های همستر کامبت به شرح زیر هستند:

کارت یک: Premarket Launch در بخش Specials
کارت دو: Support Team در بخش PR&Team
کارت سه: USDT on TON در بخش Specials

کارت‌های همستر کامبت

برای دریافت جایزه، کافی است این سه کارت همستر کامبت را در بخش‌های مذکور پیدا کنید و یک سطح ارتقا دهید تا 5 میلیون سکه همستر کامبت جایزه بگیرید.

کارت‌های همستر کامبت چیست؟

کارت‌های همستر کامبت را می‌توانید در تب ماین (Mine) در پایین صفحه مشاهده کنید. هر روز سه کارت همستر کامبت مشخص می‌شود که با پیدا کردن و ارتقای آن‌ها به سطح بعدی، 5 میلیون سکه همستر کامبت جایزه می‌گیرید. این سه کارت همستر کامبت به عنوان دیلی کمبو (Daily Combo) یا کمبوی روزانه شناخته می‌شوند. کمبوهای روزانه همستر کامبت ممکن است در یکی از این چهار بخش قرار داشته باشند:

Markets (بازار)
PR&Team (روابط عمومی و تیم)
Legal (قانونی)
Specials (کارت‌های مخصوص)

توجه داشته باشید که برای باز کردن هر کارت همستر کامبت ممکن است نیاز به ارتقای کارت‌های دیگر داشته باشید یا تعدادی از کاربران را از طریق لینک ریفرال به بازی همستر کامبت دعوت کنید. همچنین برای دریافت جایزه 1 میلیونی کد مورس روزانه، می‌توانید هر شب ساعت 22:30 کد جدید همستر کامبت را در وب‌سایت ارزدیجیتال مشاهده کنید.

آموزش وارد کردن کارت‌های همستر کامبت

برای وارد کردن کارت‌های همستر کامبت، ابتدا باید بدانید که کارت‌های امروز در کدام یک از چهار بخش قرار دارند: Markets، PR&Team، Legal یا Specials؟ سپس به همان بخش بروید و بعد از پیدا کردن اسم کارت همستر کامبت روی آن کلیک کنید. با کلیک روی دکمه “Go ahead” کارت همستر کامبت به مرحله بعد منتقل می‌شود.

آموزش وارد کردن کارت‌های همستر کامبت

آموزش وارد کردن کارت‌های همستر کامبت

کدام کارت همستر کامبت بیشترین سود را دارد؟

هر کارت همستر کامبت در بازی همستر کامبت سود (Profit) متفاوتی دارد. برای مشاهده سود هر کارت همستر کامبت، روی کارت کلیک کرده و قسمت “Profit per hour” را بررسی کنید. همچنین بررسی کنید که برای دریافت سود چقدر سکه باید پرداخت کنید. بهترین روش، محاسبه درصد سود نسبت به تعداد سکه‌های پرداختی و مقایسه کارت‌های مختلف همستر کامبت است.

از زمانی که همستر کامبت در ویدیوی رسمی روی اهمیت سود تأکید کرده، کاربران به دنبال کارت‌هایی با بیشترین سود هستند. توجه داشته باشید که مقدار سود و تعداد سکه‌هایی که باید پرداخت کنید با بالارفتن سطح کارت همستر کامبت تغییر می‌کند. بنابراین، به طور مداوم کارت‌های مختلف همستر کامبت را با هم مقایسه کنید.

قیمت همستر کامبت

همستر کامبت هنوز در بازار اسپات هیچ صرافی کریپتویی فهرست نشده و تنها در بازار پیش از عرضه یا Pre Market معامله می‌شود. کوین بازی همستر کامبت با نماد HMSTR در بازار پیش از عرضه Gate.io معامله می‌شود، اما قیمت آن بسیار متغیر است. در زمان تهیه این مقاله، قیمت همستر کامبت حدود 0.3 دلار است. برای پیگیری قیمت لحظه‌ای، به لینک gate.io/pre-market/HMSTR سر بزنید.

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا