اخبار ارز دیجیتالبازی های کریپتویی

قیمت همستر کامبت در بازار پیش از عرضه چقدر است؟ (۶ مرداد ۱۴۰۳)

قیمت همستر کامبت در بازار پیش از عرضه  امروز، ۶ مرداد ۱۴۰۳، دستخوش نوسانات شدیدی بوده و با افزایش زیادی نسبت به روز قبل رو به رو بوده است . این رشد قابل توجه در حالی رخ داده که نوسانات بازار پیش از عرضه به شدت بالا است و قیمت HMSTR ممکن است به سرعت تغییر کند.

قیمت همستر کامبت در بازار پیش از عرضه

امروز قیمت همستر کامبت در بازار پیش از عرضه Gate.io به ۰.۳۳ دلار رسیده است. این توکن نسبت به روزهای قبل رشد نسبی خوبی داشته است. با این حال، نوسانات بازار پیش از عرضه بسیار زیاد است و نمی‌توان با اطمینان گفت که قیمت HMSTR پس از راه‌اندازی و لیست شدن در صرافی‌ها در همین محدوده باقی بماند.

قیمت همستر کامبت در بازار پیش از عرضه

وضعیت همستر کامبت

اطلاعات جدیدی درباره زمان لیست شدن و راه‌اندازی توکن همستر کامبت منتشر نشده است. این بازی همچنان به انتشار تسک‌های روزانه و آغاز همکاری‌های جدید ادامه می‌دهد، اما اطلاعیه‌ای درباره ایردراپ خود منتشر نکرده است.

این مسئله باعث انتقاد بسیاری از کاربران شده است. بسیاری از بازیکنان بازی‌های تلگرامی معتقدند که این پلتفرم‌ها بیشتر به فکر درآمد خود هستند و به زمان کاربران اهمیتی نمی‌دهند. به عنوان مثال، ایردراپ پیکسل ورس در هفته گذشته با انتقادات زیادی مواجه شد و بسیاری از کاربران معتقد بودند که این ایردراپ ناعادلانه بوده است.

خلاصه خبر

قیمت‌ همستر کامبت در بازار پیش از عرضه Gate.io به ۰.۳۳ دلار رسیده است.
نوسانات بازار پیش از عرضه بسیار بالا است و قیمت HMSTR ممکن است به سرعت تغییر کند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا