اخباربیت کوین

سقوط بیت کوین به ۴۱هزار دلار؛ پیش‌بینی کارشناسان از وضعیت بازار در سال ۲۰۲۴ چیست؟

سقوط بیت کوین به ۴۱هزار دلار

بیت کوین در چند روز گذشته عمدتاً در یک روند نزولی بوده است و امروز صبح نیز به پایین ترین سطح 40,800 دلار سقوط کرد. با وجود افت اخیر، پیش بینی کارشناسان در مورد عملکرد این ارز دیجیتال در سال 2024 همچنان مثبت است.

برای گزارش CoinDesk، بیت کوین هفته معاملاتی (میلادی) را که تاکنون آغاز شد ضرر کرده و اکنون کمی بالای 41000 دلار معامله می شود. داده های پلتفرم آماری کوینگلاس نشان می دهد که در 24 ساعت گذشته نزدیک به 163 میلیون دلار موقعیت معاملاتی در بازارهای فیوچرز معامله شده است.  که 133 میلیون دلار (معادل 81 درصد) پوزیشن های بلند ( صعودی ) بوده اند. حدود 40 میلیون دلار از موقعیت های معاملاتی منحل شده نیز به بیت کوین اختصاص داده شده است.

سقوط بیت کوین به ۴۱هزار دلار؛ پیش‌بینی کارشناسان از وضعیت بازار در سال ۲۰۲۴ چیست؟

لوسی هو، تحلیلگر ارشد متالفا، یک شرکت مدیریت دارایی مستقر در هنگ کنگ، می گوید که علیرغم اخبار منفی در مورد هک کیف پول لجر (Ledger)، بازار وضعیت خوب خود را حفظ خواهد کرد. ، تا حد زیادی تحت تأثیر پیش بینی ها در مورد کاهش آتی نرخ های بهره بانکی ایالات متحده و پذیرش روزافزون شبکه بیت کوین به دلیل نوآوری هایی مانند Ordinals می داند.

هو گفته است:

هک گسترده کیف پول های لجر کمی احساسات کاربران را نسبت به فضای DeFi تغییر داد و سوالات مهمی را در مورد امنیت کیف پول های ارز دیجیتال ایجاد کرد. علاوه بر این، هیجان پیرامون NFT های بیت کوین Ordinals همچنان به فعالیت ماینرها و افزایش پاداش آنها ادامه می دهد. ما انتظار داریم که حرکت صعودی بلندمدت بیت کوین ادامه یابد.

با وجود اصلاح بیت کوین در روزهای اخیر، پیش بینی های پایان سال در مورد وضعیت بازار ارزهای دیجیتال برای سال های 2024 و 2025 همچنان خوش بینانه است. به خصوص در مقایسه با پیش بینی قیمت 10000 تا 12000 دلاری که در پایان سال گذشته در مورد وضعیت بازار ارزهای دیجیتال در سال 2023 مطرح شد.

به عنوان مثال، شبکه Woo قیمت 75000 دلار را برای بیت کوین در اوایل سال 2024 پیش بینی کرده است. موسسه Bitwise همچنین انتظار دارد بیت کوین در سال آینده بالای 80000 دلار معامله شود. کارشناسان بیت کوین انتظار دارند اولین Bitcoin Cash ETF آمریکا سال آینده راه اندازی می شود و با این رویداد شاهد راه اندازی موفق ترین صندوق های مبادله ای در تاریخ ایالات متحده خواهیم بود.

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا