اخبار ارز دیجیتالبازی های کریپتویی

حمایت مدیرعامل تلگرام پاول دوروف از بازی کتیزن

پاول دوروف، مدیرعامل تلگرام، در اطلاعیه‌ای از بازی تلگرامی کتیزن حمایت کرد و اعلام کرد که این بازی موفق به کسب درآمد ۱۶ میلیون دلاری شده است.

کتیزن که بیش از ۲۶ میلیون کاربر دارد، از طریق خریدهای درون‌برنامه‌ای کاربران این میزان درآمد را به دست آورده است. دوروف ضمن اشاره به این موضوع، بیان کرد که ۱ درصد از درآمد بازی برای نجات گربه‌ها اهدا شده است.

به گزارش دی‌بلاک پاول دوروف در تازه‌ترین اطلاعیه تلگرامی خود اظهار داشت:
کتیزن یک مینی بازی در تلگرام با بیش از ۲۶ میلیون کاربر است که تاکنون ۱۶ میلیون دلار از خریدهای درون‌برنامه‌ای درآمد کسب کرده است.

وی همچنین افزود که تلگرام اکنون نزدیک به ۹۵۰ میلیون کاربر در سراسر جهان دارد.

کتیزن توسط شرکت “Pluto Studio” توسعه داده شده و برنامه دارد اکوسیستم خود را روی شبکه تون راه‌اندازی کند. علاوه بر این، کتیزن حمایت بایننس لبز (Binance Labs) را نیز به دست آورده است.

دوروف ادامه داد: کتیزن میلیون‌ها نفر را به دنیای بلاک چین معرفی کرده است، زیرا از قراردادهای هوشمند مبتنی بر TON برای پاداش‌های درون‌برنامه‌ای استفاده می‌کند. تیم آن ابزارهایی را برای توسعه‌دهندگان دیگر ساخته است تا بتوانند به راحتی بازی‌های خود را در تلگرام و شبکه تون راه‌اندازی کنند.

اطلاعیه پاول دوروف درباره کتیزن

اطلاعیه پاول دوروف درباره کتیزن-گریدپدیا
ریکی وانگ، یکی از بنیان‌گذاران کتیزن، اعلام کرد که میانگین درآمد این بازی به ازای هر کاربر به ۳۰.۷ دلار رسیده است. بازی‌های ساده‌ای مانند نات کوین، یس کوین، همستر کامبت و کتیزن در ماه‌های اخیر ده‌ها میلیون کاربر را به خود جذب کرده‌اند. کاربران این بازی‌ها امیدوارند که به زودی توکن‌های خود را راه‌اندازی کنند.

این اطلاعیه نشان می‌دهد که بازی‌های مبتنی بر تلگرام و بلاک چین همچنان به جذب کاربران و سرمایه‌گذاری‌های گسترده ادامه می‌دهند و نقش مهمی در معرفی فناوری‌های نوین به عموم مردم ایفا می‌کنند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا