بازی های کریپتویی

ایردراپ دوم همستر کامبت؛ آینده‌ای روشن برای کاربران

توسعه‌دهندگان ناشناس همستر کامبت در مصاحبه‌ای جدید، از برنامه‌های خود برای ایردراپ دوم این بازی تلگرامی صحبت کردند. تیم توسعه‌دهندگان که از سال ۲۰۱۳ در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کنند، اعلام کردند که پس از موفقیت اولین ایردراپ، ایردراپ دوم هم به زودی برگزار خواهد شد.

ایردراپ چیست؟ (بهترین راه‌های کسب ارز دیجیتال رایگان)

همستر کامبت یک جامعه جهانی

به گزارش دبلاک، همستر کامبت با بیش از ۲۵۰ میلیون کاربر، به یکی از بازی‌های پیشرو در زمینه بازی‌های کلیکی و تلگرامی تبدیل شده است. توسعه‌دهندگان این بازی معتقدند که همستر کامبت چیزی بیش از یک بازی است و آن را به عنوان یک خانواده بین‌المللی می‌بینند. آن‌ها به قدرت و پایداری جامعه خود اعتقاد دارند و هدفشان ایجاد یک بازی ماندگار و پایدار است.

ایردراپ دوم همستر کامبت و چشم‌انداز و برنامه‌ها

توسعه‌دهندگان همستر کامبت اعلام کردند که ایردراپ دوم در دو سال آینده برگزار خواهد شد. آن‌ها معتقدند که توکنی که متعلق به میلیون‌ها کاربر است، ارزش زیادی خواهد داشت و به آینده این بازی خوش‌بین هستند.

استفاده از بلاک چین تون

همستر کامبت از بلاک چین تون استفاده می‌کند که با افزایش محبوبیت بازی‌های تلگرامی، تعداد تراکنش‌ها و کیف پول‌های فعال روزانه در این شبکه به شدت افزایش یافته است. توکن تون کوین به نهمین توکن بزرگ جهان از نظر ارزش بازاری تبدیل شده است.

مقابله با ربات‌ها

توسعه‌دهندگان همستر کامبت تأکید کردند که برای حفاظت از یکپارچگی بازی با ربات‌ها مقابله خواهند کرد و کاربران رباتی را قبل از لیست شدن توکن پاک خواهند کرد. آن‌ها اعلام کردند که استفاده از ربات‌ها مجازات خواهد داشت و تمام تلاش خود را برای جلوگیری از این کار انجام خواهند داد.

چشم‌انداز بلندمدت

توسعه‌دهندگان همستر کامبت به دنبال رسیدن به ۱ میلیارد کاربر در سراسر جهان هستند و هدف آن‌ها افزایش سواد مالی و آموزش کاربران درباره دنیای بلاک چین و وب ۳ است. آن‌ها امیدوارند که به یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌ها در این بخش تبدیل شوند.

ایردراپ دوم همستر کامبت نشان‌دهنده تعهد توسعه‌دهندگان به ایجاد یک جامعه پایدار و بلندمدت است که از مزایای ارزهای دیجیتال بهره‌مند شود. با توجه به برنامه‌های آینده و استفاده از فناوری‌های نوین، این بازی تلگرامی به مسیر موفقیت خود ادامه خواهد داد.

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا