گزارش و تحلیل

افزایش نوسانات بیت کوین طی دو رویداد مهم در این هفته

 

نوسانات بیت کوین

بلومبرگ معتقد است که پس از اعلام آخرین تصمیم فدرال رزرو در مورد نرخ بهره و انتشار داده های تورم ایالات متحده در ماه نوامبر، احتمالاً شاهد افزایش نوسانات در بازارهای مالی خواهیم بود.

بر اساس گزارش بلومبرگ، همانطور که بازارهای مالی تلاش می کنند تا وضعیت اقتصادی را تنظیم کنند. برخی از معامله گران انتظار دارند که این رویدادها باعث افزایش نوسانات در بازارها در سال 2024 شود. بر اساس یکی از این گزارش ها، اندازه گیری انتظارات بازار از نوسانات به بالاترین سطح خود از ماه مارس رسیده است.

انتظار می‌رود بانک مرکزی ایالات متحده در حال حاضر پس از افزایش رکورد از مارس 2022 (اسفند  1400) نرخ بهره را ثابت نگه دارد. سرمایه گذاران خرد شروع به واکنش کرده اند. به گزارش بلومبرگ، ورود 6.8 میلیارد دلار سرمایه به بورس آمریکا در هفته گذشته که بیشترین رقم در 9 ماه گذشته بود، واکنش سرمایه گذاران خرد را به همراه داشت.

 افزایش نوسانات بیت کوین

بیش از 98 درصد از بازار انتظار دارند نرخ بهره در محدوده 5.25-5.5 بدون تغییر باقی بماند. ٪.

با توجه به گزارش Forbes، بازارها انتظار دارند که با کاهش قیمت انرژی، تورم در ماه نوامبر کاهش خواهد یافت.البته بخشی از بازار نیز بر این باور است که فدرال رزرو احتمالا تا بهار آینده نرخ بهره را کاهش خواهد داد.بر اساس گزارش های فعلی بانک مرکزی کلیولند، انتظار می رود که نقطه به نقطه نرخ تورم نقطه ای در ایالات متحده برای ماه نوامبر 3% اعلام می شود.

نوسانات بیت کوین دوباره باز می گردد

نوسان قیمت بیت کوین همچنین به دلیل افزایش روند صعودی اخیر دیجیتال بازار ارز، در مقایسه با آن، از پایین‌ترین سطح خود در ماه آگوست بازگشته است. طبق داده‌های Dblock، اگرچه نوسانات بیت‌کوین به بالاترین حد سالانه‌اش که در اواخر مارس مشاهده شده بود بازنگشته است، اما نوسانات سالانه آن در 30 روز گذشته 7 درصد بوده است. .

دو رویداد مهم در هفته آینده که احتمالاً منجر به افزایش نوسانات بازار خواهند شد

نمودار قیمت روزانه بیت کوین

باید گفت که همه شرکت‌های ارز دیجیتال فعال در وال استریت در روند صعودی اخیر بازار عملکرد خوبی نداشته‌اند. به عنوان مثال، سهام Coinbase در هفته گذشته عملکرد ضعیفی نسبت به بیت کوین داشته است، حتی اگر ارزش آن به طور کلی در حال افزایش باشد.

 

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا